شناسهٔ خبر: 6567806 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب

بهره‌برداری از 38 مسجد در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

طی مراسمی باحضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب بهره‌برداری از 38 مسجد در چهارمحال و بختیاری با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 556 میلیون تومان آغاز شد.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، این مساجد با تلاش اهالی روستاها  در قالب جهادی اجرا شده و رهبر معظم انقلاب برای ساخت مساجد 3 میلیارد و 556 میلیون تومان کمک کردند. از این مبلغ 15 مسجد در شهرستان  کوهرنگ با اعتبار یک میلیارد و 307 میلیون تومان و 9 مسجد در لردگان با مبلغ 123 میلیون و 500 هزار تومان ساخته شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب نیز در این مراسم در سخنانی با اشاره به اهمیت نماز و مسجد در اسلام تصریح کرد: در حالی که از مسجد در اسلام به عنوان ستاد جنگ، دادگستری و محل حل امور مهم مسلمین یاد می‌شود جای تأسف است که برخی از مساجد امروزه به جایگاهی تبدیل شده است که فقط در آن برنامه‌های فاتحه‌خوانی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به توافق نامه اخیر هسته‌ای میان ایران و 5+1 و بازتاب آن در افکار عمومی گفت: فارغ از اینکه اصل قضیه مذاکرات و نتیجه آن موفق بوده یا نه آنچه از اهمیت بالایی برخوردار  است، تلاش شجاعانه گروه مذاکره‌کننده ما در مقابل جنود شیطان است که قابل تقدیر است.
وی با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب خطاب به دشمنان نظام ادامه داد: آقا فرمودند شما اگر می‌خواهید تصویری از ما ببینید باید در خواب و رویا ببینید و جوانان کشور اجازه نمی‌دهند پای آمریکا به عنوان آقا بالاسر به کشور باز شود.
حجت‌الاسلام گلپایگانی با اشاره به جنایت‌های آل سعود در یمن گفت: درحالی که ما به اسرائیل به خاطر جنایت‌هایش رژیم کودک‌کش می‌گوییم آیا کار آل سعود در یمن کمتر از جنایات اسرائیل است.
گفتنی است با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، استانداری چهارمحال و بختیاری، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم این استان و برخی از مسئولان استانی، به روش ویدئو کنفرانس از 38 مسجد در سه شهرستان کوهرنگ، لردگان و کیار بهره‌برداری شد.

برچسب‌ها:

نظر شما