شناسهٔ خبر: 6567189 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

جزئیات جدید از قتل پزشک اردبیلی

صاحب‌خبر -
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: قتل مرحوم دکتر اصغر پیرزاده پزشک اردبیلی هیچ ارتباطی با مسائل درمانی نداشته است.
 دکتر فرهاد پور فرضی عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعات اولیه وقوع این حادثه متاسفانه برخی شایعات در فضای مجازی و رسانه ها انتشار یافت که بر اساس پیگیری های دانشگاه هیچ یک از این موارد صحت ندارد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: مرحوم پیرزاده پزشکی حاذق و متعهد بوده و اتفاق خارج از محیط درمانی رخ داده و پیگیری های دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل نیز موید این امر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: در اجلاس روسای دانشگاه علوم پزشکی در تهران حضور داشتم که در تماسی به اینجانب اعلام شد فردی با 115 تماس گرفته و از مضروب شدن مرحوم پیرزاده گزارش داده که در واقع همان ضارب بوده که در ادامه به همراه مقتول به بیمارستان مراجعه کرده بود.

او اظهار کرد: قاتل در ابتدا ادعا می کرد که بیمار است اما بررسی ها نشان داد هیچ گونه سابقه و رابطه درمانی با دکتر پیرزاده ندارد.

پورفرضی گفت: دلیل حضور آن مرحوم در خانه قاتل مشخص نیست و باید منتظر بمانیم تا پرونده سیر قانونی خود را طی کند و مسوولان استان با جدیت پیگیر هستند تا انگیزه واقعی این حادثه که در یک منزل مسکونی رخ داده مشخص شود.

مرحوم دکتر اصغر پیرزاده فوق تخصص انکولوژی و سرطان صبح روز پنجشنبه توسط جوانی حدود 23 ساله در یک منزل مسکونی در اردبیل با کارد آشپزخانه به قتل رسید.

پیکر وی عصر روز جمعه با حضور چشمگیر مردم ، پزشکان و مسوولان از جمله دکتر سید سجاد رضوی مدیر کل دفتر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ، برخی نمایندگان و مسوولان و اهالی استان تشییع و در آرامستان ججین اردبیل به خاک سپرده شد.

برچسب‌ها:

نظر شما