شناسهٔ خبر: 65659703 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا؛ النصر با رونالدو ۹۰ دقیقه تا صعود

تیم‌های فوتبال النصر عربستان و العین امارات امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم می‌روند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از الاخباریه، در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های فوتبال النصر عربستان و العین امارات به دیدار هم می‌روند.
 
دیدار رفت دو تیم با حساب ۱ بر صفر به سود تیم العین امارات تمام شده و النصر باید در این دیدار با پیروزی بیش از ۱ گل صعود خود را به نیمه نهایی مشخص کند.سرمربی تیم النصر عربستان معتقد است مصدومیت‌ها روی این تیم تاثیر گذاشته است، اما تمام تلاش خود را برای پیروزی در این بازی به کار می‌گیرند.
 
در تیم فوتبال النصر در این بازی اندرسون تالیسکا مهاجم برزیلی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد سلطان الغنام و عزیز بهیچ نیز به همین دلیل غایب خواهند بود.آیمریک لاپورته در دیدار رفت اخراج شد و بازی برگشت را از دست داده است و ایمن یحیی هم هنوز برای این بازی به آمادگی کامل نرسیده است.
 
هرنان کرسپو، سرمربی العین ابراز اطمینان کرد که تیمش می‌تواند تمرکز خود را برای ادامه رقابت برای قهرمانی قاره حفظ کند وگفته است پیروزی در دیدار رفت با سطح خب انجام شد و این میتواند در دیدار برگشت هم ادامه یابد، اما هنوز نیمی از راه صعود باقی مانده است؛ که تیم در سطحی بالا عمل کرد که در بازی رفت موفق شد به یک پیروزی شایسته دست یابد، اما در یک چهارم بازی فینال هنوز تمام نشده است.
 
النصر در مرحله گروهی با ۱۴ امتیاز از ۶ بازی در صدر جدول رده بندی گروه پنجم قرار گرفت، در مقابل پرسپولیس ایران ۸ امتیاز، الدحیل قطر ۷ امتیاز و استقلال تاجیکستان ۳ امتیاز را به دست آورد و سپس در مرحله یک هشتم نهایی مقابل الفیحا به برتری دست یافت و راهی یک چهارم نهایی شد.
 
از سوی دیگر، العین با ۱۵ امتیاز از ۶ بازی در صدر جدول رده بندی گروه اول قرار گرفت که در مقابل الفیحا عربستان ۹ امتیاز، پاختاکور ازبکستان ۷ امتیاز و الاهال ترکمنستان ۴ امتیاز قرار گرفته بود و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل نسف ازبکستان در مجموع دو دیدار با نتیجه ۲-۱ به پیروزی رسید و امیدوار است در این بازی با نتیجه قابل قبول به نیمه نهایی این رقابت‌ها برسد.

نظر شما