شناسهٔ خبر: 65640866 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هیأت‌های اجرایی و نظارت حوزه انتخابیه پاکدشت با بازشماری آرا مخالفت کردند

پاکدشت - ایرنا - فرماندار پاکدشت گفت: با بررسی شکایتهای تعدادی از نامزدهای معترض به نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی، هیأت‌های اجرایی و نظارت مرکز حوزه انتخابیه پاکدشت به دلیل عدم ارائه مستندات از سوی نامزدها، با بازشماری آرا مخالفت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پاکدشت، فاضل کارخانه روز یکشنبه با اعلام‌این خبر افزود: جلسه مشترک هیأت اجرایی و هیأت نظارت حوزه انتخابیه پاکدشت در خصوص بررسی اعتراضات نامزدهای انتخابات در محل فرمانداری برگزار شد و این هیأت ها تصمیم خود را در خصوص اعتراض تعدادی از کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کردند.

رئیس حوزه انتخابیه پاکدشت اظهار داشت: با توجه به جلسه مشترک هیأت اجرایی و هیأت نظارت در خصوص بررسی شکایات واصل شده از سوی نامزدهای معترض به نتیجه انتخابات و با مدنظر قرار دادن ماده ۸۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی که مقرر می نماید نامزدها باید شکایات مستند خود را تسلیم دارند، هیأت مذکور به دلیل عدم ارائه مستندات از سوی معترضین، مخالفت خود را با بازشماری آراء اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: به اطلاع مردم و نامزدهای حوزه انتخابیه پاکدشت می رساند بعد از تطبیق صورتجلسات دستی و الکترونیکی شعب اخذ رأی، تغییری در نتیجه این حوزه انتخابیه صورت نگرفت.

فرماندار پاکدشت تصریح کرد: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا مورخ ۱۷ اسفند ماه امسال فرصت داشتند، شکایات مستند خود را از طریق سامانه داوطلب تسلیم شورای نگهبان کنند.

این مسئول یادآورشد: هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه پاکدشت تابع تصمیم شورای نگهبان خواهد بود.

شهرستان پاکدشت یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

شهرستان پاکدشت با ۴۵۰ هزار نفر جمیعت در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما