شناسهٔ خبر: 65638599 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نیمی از شهرداران آلمان هدف توهین، تهدید یا حمله فیزیکی قرار می‌گیرند

بر اساس تحقیقات و نظرسنجی ها، بیش از نیمی از شهرداران شهر‌های آلمان هدف توهین، تهدید یا حمله فیزیکی قرار می‌گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه تلویزیونی دویچه وله گزارش داد بر اساس تحقیقات و نظرسنجی ها، بیش از نیمی از شهرداران شهر‌های آلمان هدف توهین، تهدید یا حمله فیزیکی قرار می‌گیرند.

<div id="video-display-embed-code_10893251"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4178440/10893251?width=600&height=350"></script></div>


مواد آتش زایی که خانه یک سیاستمدار را هدف قرار داد! ابتدا با مواد آتش زا به خودروی او و سپس ورودی درب منزلش حمله شد. برای مایکل مولر، یک سیاستمدار سوسیال دموکرات محلی، همه چیز از زمان این حمله تغییر کرده است. ناگهان هر صدایی، هر حرکتی می‌تواند به معنای خطر باشد. در روز حمله، مولر در خانه نبود، اما مهمانانی داشت، خانواده‌ای با دو فرزند.
مایکل مولر : یک کارشناس این جا بود تا دوباره حادثه را بررسی کند. ورودی خانه به آتش کشیده شد. همچنین زیر باک بنزین خودرو به آتش کشیده شد. یک چراغ در خانه روشن بود، قرار بود آن روز یک نفر کشته شود و عملا این تلاشی برای قتل محسوب می‌شود.
خبرنگار : اکنون کمیسیون ویژه در حال بررسی این حادثه است. چند روز قبل، مایکل مولر برای تظاهرات علیه افراط گرایی راست در شهر زادگاهش یعنی والترهاوزن در ایالت تورینگن فراخوان داده بود. او معتقد نیست که این یک تصادف بوده باشد.

نظر شما