شناسهٔ خبر: 65630450 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

از امروز در سیستان و بلوچستان صورت می‌گیرد

پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی با ناوگان حمل‌ونقل مسافری

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از آغاز پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی از امروز در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی از بیستم اسفند، به صورت حضوری و هم‌زمان به صورت غیرحضوری (اینترنتی) از طریق دفاتر شرکت‌های مسافربری و وبگاه‌های فروش بلیت به نشانی www.payaneha.com و www.safar724.com انجام خواهد شد.

وی افزود: طرح نوروزی جابه‌جایی مسافر به مدت ۲۳ روز، از بیست‌وچهارم اسفند سال‌جاری، آغاز خواهد شد و تا هفدهم فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به تقارن تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان به منظور توقف ناوگان‌های مسافربری در محل‌های مناسب و مدت زمان کافی به منظور ادای نماز و صرف افطاری و سحری، برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

کُرد یادآور شد: در حال حاضر ۶۴ شرکت حمل‌ونقل مسافری، تعداد ۹۷۵ دستگاه اتوبوس، ۳۹ دستگاه مینی‌بوس و ۱۳۰۳ دستگاه سواری، در حوزه شمال استان آماده خدمات‌رسانی به مسافران در ایام نوروز است.

وی بیان کرد: دفاتر نظارت مستقر در پایانه‌های مرزی مسافربری، آماده پاسخگویی و راهنمایی مسافران هستند و پیگیری و نظارت مستمر بر فروش بلیت‌های نوروزی با حضور کارکنان این اداره‌کل انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در پایان از مسافران خواست که تهیه بلیت‌های نوروزی خود را هرچه سریع‌تر انجام دهند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل از جمله گران‌فروشی یا ارائه ندادن بلیت را با سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی مطرح کنند.

نظر شما