شناسهٔ خبر: 65623639 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بیوگرافی مهناز ذکایی / دومین زنی که به تیم داوری دربی اضافه شد را بیشتر بشناسید

کوثر گلزاری

صاحب‌خبر -

با اعلام مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران، مهناز ذکایی هم به عنوان کمک داور ویدیویی به تیم قضاوت دربی ۱۰۳ تهران اضافه خواهد شد تا برای اولین‌بار شاهد قضاوت دو زن در مهم‌ترین دیدار فوتبال باشگاهی کشورمان باشیم. پیش از این اعلام شده بود که مهسا قربانی یکی از داورهای دیدار پرسپولیس و استقلال خواهد بود.

«بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مهسا قربانی / سفری شگفت‌انگیز از لیگ دسته دوم مالدیو تا قضاوت دربی تهران»

در ادامه با داور دربی بیشتر آشنا خواهیم شد.

مهناز ذکایی کیست؟

مهناز ذکایی داور دربی زاده ۲۲ آبان ۱۳۶۸ است که با درجه بین‌المللی در لیگ برتر فوتبال زنان ایران و مسابقات برون‌مرزی به قضاوت می‌پردازد. مهناز ذکایی از سال ۲۰۱۸ وارد لیست داوران بین‌المللی فیفا شده و از سال ۲۰۲۱ لایسنس VAR خود را دریافت کرده است.

در بیوگرافی مهناز ذکایی به عنوان یکی از سه داور زن بین‌المللی فوتبال ایران، می‌توان دید که در مسابقاتی همچون قهرمانی زیر ۱۶ سال دختران آسیا و مقدماتی المپیک تابستانی قضاوت کرده است. داور دربی ۱۰۳ همچنین به عنوان داور وسط در مسابقات جام ملت‌های زنان آسیا ۲۰۲۲ حضور داشته و در سال ۲۰۱۹، به دعوت فدراسیون فوتبال آلمان در فستیوال بین‌المللی دیسکاور شرکت کرد.

علاوه بر رویدادهای ذکر شده در بیوگرافی مهناز ذکایی، داور دربی در رقابت‌های انتخابی المپیک، مسابقات کافا و بازی‌های آسیایی هانگژو نیز سابقه داوری دارد.

 ‌ ‌

تکمیلی: مهناز ذکایی از تیم قضاوت دربی کنار گذاشته شد

نظر شما