شناسهٔ خبر: 65621672 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در فرودگاه‌های کشور

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با اشاره به ارائه خدمات انتظامی به بیش از ۴۰ میلیون مسافر در فرودگاه‌های کشور در ۱۱ ماهه سال جاری، گفت: در این مدت زمان، بیش از ۲ تن­ انواع مواد مخدر در فرودگاه‌های کشور کشف و ضبط شده است.

صاحب‌خبر -

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در فرودگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار رضا بنی اسدی فر گفت: پلیس فرودگاه‌های کشور از ابتدای سال جاری موفق شد با تلاش شبانه روزی امنیت بیش از ۴۰ میلیون مسافر را در قالب بیش از ۳۳۳ هزار پرواز داخلی و خارجی تأمین و رضایت مراجعه کنندگان را به خوبی جلب کند.

­این مقام ارشد انتظامی افزود: این پلیس با اقدامات مؤثر پیشگیرانه توانسته است، کشفیات قاچاق کالا و ارز در حوزه خطوط هوایی در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته از افزایش ۱۳۲ درصدی با ارزش تقریبی ۶­ ۶۴۳ میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان برخوردار بوده است.

­فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با تأکید بر اینکه در ۱۱ ماهه سال جاری ۲ تن و ۲۱۷ کیلو و ۷۱۲ گرم انواع مواد مخدر در فرودگاه‌های کشور کشف و ضبط شده است، گفت: در این ارتباط ۱۰ هزار و ۴۷۶ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.

­سردار بنی اسدی فر افزود: در این بازه زمانی ۱۶ کیلو و ۲۳۷ گرم طلا، ۱۹ کیلو و ۴۶۳ گرم شمش طلا و ۳۲۲ قطعه سکه طلای غیرمجاز از مسافران خطوط هوایی کشف شد.

­این مقام ارشد انتظامی گفت: پلیس فرودگاه‌های کشور در سال جاری موفق به کشف تعداد ۴۹ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی شده و با حکم مرجع قضایی تعداد ۱۱ هزار و ۷۱۷ دستگاه وسیله نقلیه را توقیف کردند.

نظر شما