شناسهٔ خبر: 65612398 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان:

نمایشگاه فروش بهاره از امروز در قزوین فعال می‌شود

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه بهاره از امروز به مدت ۷ روز و برای دسترسی راحت‌تر مردم از ساعت ۱۱ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین جهت بازید عموم دایر خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی با اشاره به نمایشگاه فروش بهاره گفت: با توجه به نزدیکی به روزهای پایانی سال و شب عید، اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه خرید کالا و اقلام  اساسی مورد نیاز خانواده‌های ایرانی در زمینه پوشاک، کیف و کفش مواد غذایی، شیرینی، شکلات و آجیل افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین ادامه داد: با توجه به این امر نمایشگاه فروش بهاره بستر مناسبی برای دسترسی آسان و راحت همشهریان عزیز برای تهیه کالاهای اساسی فراهم می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و اتاق اصناف مرکز استان قزوین برگزار خواهد شد.

خورگامی خاطر نشان کرد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود از لحاظ کیفیت و قیمت مورد تایید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بوده و بازرسان این سازمان در طول برگزاری این نمایشگاه بر نحوه فروش و عملکرد مشارکت کنندگان نظارت خواهند داشت.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با حضور بیش از ۲۰۰ مشارکت کننده در حوزه گوشت قرمز، مرغ، آجیل و خشکبار، برنج با نرخ مصوب دولتی، شیرینی و شکلات، میوه، کیف و کفش، پوشاک و .... برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما