شناسهٔ خبر: 65604265 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

۲۸ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از دعوای عفت با وزیر کشور

هاشمی رفسنجانی ۲۸ سال پیش در چنین روزی عصر جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۷۴ در خاطرات خود نوشت: دیشب آخر وقت فائزه آمد و از سوءاستفاده‌های رقبای انتخاباتی‌اش نمونه‌هایی گفت امیدوار است که رای اول را او داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۷۴  در خاطرات خود نوشت:

دیشب آخر وقت فائزه آمد و از سوءاستفاده‌های رقبای انتخاباتی‌اش نمونه‌هایی گفت امیدوار است که رای اول را او داشته باشد. اول وقت با عفت لیست مورد نظرمان را با استفاده از دو لیست کارگزاران و جامعه روحانیت مبارز  تنظیم کردیم به حسینیه جماران رفتم و رای‌مان را به صندوق انداختیم خبرنگاران زیادی جمع بودند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در ادامه خاطرات ۲۸ سال پیش خود نوشت: عفت از اینکه در کنار اسم فائزه در صورت اسامی نامزدهای انتخابات جمله مشهور به رفسنجانی نوشته نشده ناراحت است و تلفنی وزیر کشور را به سختی سرزنش کرد من هم ناراضی‌ام ولی گویا معلول مسامحه ابتدایی خود فائزه است که در فرم اول این عبارت را ننوشته و بعد هم  مواجه با مخالفت ناظران شورای نگهبان شده است که وزارت کشور نتوانسته کاری بکند.

مجموعه خبرهای غیر رسمی از نزدیک به هم بودن آرای دو لیست جامعه روحانیت مبارز و کارگزارن سازندگی می‌دهد. وضع فائزه بهتر از دیگران است.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما