شناسهٔ خبر: 65602524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور حداکثری مردم در انتخابات معادلات دشمنان را برهم زد

امام جمعه کرج گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، معادلات دشمن را برهم زد و آنها را از گذشته مایوس‌تر کرد.

صاحب‌خبر -

حضور حداکثری مردم در انتخابات معادلات دشمنان را برهم زد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیت الله حسینی همدانی افزود: در استان البرز نیز از تمام طیف‌ها و گروه‌ها در رقابتی سالم حضور داشتند و شاهد رقابت انتخاباتی در سطح بالایی بودیم.
خطیب جمعه کرج گفت: داوطلبانی که راِی بالایی کسب کردند ارتباط خود را با ارایه طرح‌هایی که دارند برای پیشرفت استان با منتخبان حفظ کنند.
آیت الله حسینی همدانی افزود: نمایندگان مجلس یازدهم تا پایان خرداد ماه وکیل مردم هستند و غیبت آنان نشان دهنده آن است که مردم در خصوص غائبان درست عمل کردند بنابراین نمایندگان فعلی تا پایان روز کاری مشغول باشند و کشور را معطل نکنند.
امام جمعه کرج با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: این ماه پربرکت ماه نزول قرآن است و دعا‌ها درآن مستجاب می‌شود بنایراین این فرصت را از دست ندهیم.
وی با تاکید بر غبارروبی مساجد از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان پایگاه‌های اجتماعی برای جذب جوانان و خانواده‌ها یاد کرد.
آیت الله حسینی همدانی افزود: با برنامه‌های هنری و فرهنگی تلاش شود تا پای جوانان و خانواده‌ها به مساجد باز شود چراکه مساجد باید مرکز آموزش دین، معارف و قرآن باشد.
امام جمعه کرج گفت: راهیان نور هم حرکت ارزشمندی است که سبب می‌شود آموزه‌های دفاع مقدس به فراموشی سپرده نشود.
آیت الله حسینی همدانی افزود: این اقدام یک تبیین دیداری و ملموس است که از کارخانه‌ها و دستاورد‌ها انجام می‌شود و امیدواریم با کمک دولت عده بیشتری به اردو‌ها بروند.
وی در ادامه با اشاره به روز‌های پایانی سال و مناسبت روز بزرگداشت شهید افزود: قسمت اعظم شهدا در مساجد با فرهنگ ایثار آشنا شدند و اهمیت ایثار و شهادت به قدری است که حضرت امام فرمان تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را دادند.
آیت الله حسینی همدانی گفت: همه به ویژه مسئولان موظف هستیم تا خانواده معظم شهدا را تکریم کنیم و به دیدار آنها برویم.

نظر شما