شناسهٔ خبر: 65599533 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان خبر داد؛

تکمیل 120 طرح مدرسۀ خیرساز در لرستان طی سال جاری

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان خبر داد؛ رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز لرستان از تکمیل و بهره برداری 120 طرح مدرسۀ خیرساز در سطح استان طی سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمدعلی رضوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان در سال 1378 تشکیل شده‌است، اظهار کرد: 153 میلیارد تومان کمک‌های خیران برای ساخت مدارس طی سال 1402 در این استان جذب شده‌است.

وی با اشاره به ساخت مدارس خیرساز در لرستان، افزود: 176 پروژۀ مدرسه‌سازی به‌صورت مشارکتی با خیران تاکنون در سطح این استان انجام شده‌است.

رضوی با بیان اینکه 120 طرح مدرسۀ خیرساز در لرستان طی سال 1402 تکمیل شده‌است، افزود: 76 طرح باقی‌مانده نیز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز لرستان، عنوان کرد: بیش از 17 پروژۀ مدرسه‌سازی دیگر به‌صورت کامل سال 1402 در این استان احداث و تحویل به آموزش‌وپرورش شده‌است.

وی گفت: مدیران و مسئولان روابط‌عمومی آموزش‌ و پرورش و نوسازی مدارس مستندات مدارس را در اختیار مجمع خیران مدرسه‌ساز لرستان قرار دهند تا خیران بتوانند همچون گذشته برای رفع کمبود‌های آموزشی در این استان کمک کنند.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز لرستان ابراز کرد: هزار و 175خیر مدرسه‌ساز در این استان فعالیت دارند و تعداد ساخت مدارس خیرساز از رشد خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/

نظر شما