شناسهٔ خبر: 65578303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پویش «خانه تکانی با مصرف بهینه آب» در ایلام

خبرگزاری صدا و سیما

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام از آغاز پویش خانه تکانی با مصرف بهینه آب به منظور صرفه جویی و حفظ منابع آبی، در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

پویش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ پرویز ناصری با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز، اظهار کرد: در اسفند ماه با توجه به سنت خانه‌تکانی و توجه مردم به مقوله نظافت در روز‌های پایانی سال، مصرف آب افزایش می‌یابد که این موضوع باعث افت فشار آب در بعضی از مناطق می‌شود.
مدیرعامل شرکت آبفا ایلام تأکید کرد: این پویش به منظور تشویق مردم به مدیریت مصرف بهینه آب آشامیدنی و دقت در مصرف آن اجرا می‌شود.
ناصری ضمن تقدیر از همراهی و همکاری مردم با شرکت آب و فاضلاب تصریح کرد: مردم در این ایام با حساسیت بیشتری به مقوله صرفه‌جویی در مصرف آب بپردازند و در شستشوی وسایل و خانه تکانی از مصرف بی رویه آن خودداری کنند و زمان مصرف را مدیریت کنند.
این پویش به‌صورت تبلیغات در فضای مجازی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای بانوان، برنامه تلویزیونی در قالب مصاحبه و زیرنویس، انتشار اینفوگرافیک و موشن گرافی‌های آموزشی، نحوه صحیح استفاده از آب، نصب تجهیزات صرفه‌جویی در مصرف آب مساجد، مدارس و امکان عمومی و ارائه راهکار‌هایی برای جلوگیری از هدر رفت آن و سایر برنامه‌های جانبی پیش‌بینی شده است.

نظر شما