شناسهٔ خبر: 65576253 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کمک ۱۵ میلیارد ریالی نیکوکاران تهرانی به سیل زدگان

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: نیکوکاران تهرانی علاوه بر کمک ۱۵ میلیارد ریالی، ۹۰۰ دست پوشاک و ۵ هزار جفت کفش برای سیل زدگان استان سیستان ارسال کردند.

صاحب‌خبر -

کمک ۱۵ میلیارد ریالی نیکوکاران تهرانی به سیل زدگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید ابوالفضل پرپنچی در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای امسال تاکنون شهروندان تهرانی ۲ هزار و ۶۳۵ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد و افراد کم برخوردار واجد شرایط استان تهران کمک کرده اند.

وی با اشاره به استقرار امدادگران این نهاد در روز ۱۷ اسفند در میادین اصلی شهر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری گفت: امدادگران این نهاد در میعادگاه‌های نماز جمعه در ۱۸ اسفند نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوع دوست برای کمک به افراد کم برخوردار هستند.

به گفته پرپنچی، مردم نوع دوست و نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۲۰۰۸-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷ واریز کنند یا با شماره گیری کد ۱۶ از طریق سامانه گویا ۷۳۵۵ و همچنین با کد دستوری #۱*۰۲۱*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را به دست افراد کم برخوردار برسانند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: در حال حاضر ۸۱ هزار و ۲۸۸ خانوار با جمعیت ۱۴۵ هزار و ۴۰۹ نفر، تحت حمایت این نهاد هستند که از این تعداد ۴ هزار و ۲۶۶ خانوار از یک یا چند خدمت و ۷۷ هزار و ۲۲ خانوار هم به صورت دائم از خدمات کمیته امداد استان استفاده می‌کنند.

پرپنچی افزود: ۲۷ هزار و ۹۹ یتیم و فرزند محسنین در استان تهران تحت پوشش این نهاد قرار دارند که ۷۹ هزار و ۹۰۲ حامی دارند.

نظر شما