شناسهٔ خبر: 65567566 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی:

امسال ۲ چهارشنبه‌ سوری داریم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اعلام آماده‌باش ۱۸۰۰ آتش‌نشان در ۱۰۰۰ نقطه از پایتخت در روز چهارشنبه‌سوری، از شهروندان درخواست کرد که نکات ایمنی را رعایت کنند و از روشن کردن بالن آرزوها در این شب خودداری کنند‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، قدرت‌الله محمدی صبح امروز (۱۶ اسفند ۱۴۰۲) در نشست خبری مدیران معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به پویش «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» گفت: امسال دو چهارشنبه‌سوری را خواهیم داشت و در این راستا نیز هفته گذشته جلسه‌ای با مدیران روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرهای مختلف برگزار شد و برنامه ریزی خوبی برای چهارشنبه سوری پیش بینی شده است. 

وی با بیان این که ۱۳۸ ایستگاه آتش‌نشانی در روز چهارشنبه سوری فعال هستند، افزود: ۱۸۰۰ آتش‌نشان در ۱۰۰۰ نقطه از شهر تهران در روز چهارشنبه‌سوری به صورت آماده‌باش خواهند بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران ادامه داد: از رسانه‌ها درخواست می‌کنیم کلیپ‌هایی از حوادث و خطرات چهارشنبه‌سوری سال‌های گذشته را برای آگاهی بیشتر شهروندان منتشر کنند و همین‌طور از شهروندان می‌خواهیم که نکات ایمنی را رعایت کنند و دست به اعمال خطرناک نزنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: والدین حتما همراه فرزندانشان باشند و مراقبت کنند تا کار به اعمال خطرناک نرسد.

محمدی همچنین ضمن صدور هشدار نسبت به روشن کردن بالن آرزوها گفت: هموطنان از روشن کردن بالن آرزوها خودداری کنند، زیرا خطرات بسیاری را به همراه خواهد داشت.

وی در پایان ضمن اعلام آمادگی سازمان آتش‌نشانی در چهارشنبه‌سوری تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود به هیچ عنوان در جنگل‌ها و بوستان‌ها آتش روشن نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما