شناسهٔ خبر: 65566309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز در مازندران

طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ امروز در مازندران کلید خورد.

صاحب‌خبر -


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت مازندران  با اشاره به آغاز  اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند در استان گفت: این طرح تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

نادعلی کهنسال با بیان اینکه در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح، جلسات مختلف هماهنگی در استان برگزار شد افزود: از اولویت‌های اصلی این طرح نظارت بر مراکز عمده نگهداری کالا شامل سردخانه ها، بنادر، انبارها، میادین میوه و تره بار جهت تامین و توزیع کالا‌های اساسی از قبیل خرما، شکر، مرغ، گوشت قرمز، میوه و تره بار با هماهنگی جهاد کشاورزی است.

کهنسال با اعلام اینکه نظارت بر شرکت‌های پخش و عمده فروشان از دیگر اهداف این طرح است، از تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی عرضه کننده مورد نیاز عموم مردم (البسه، کیف و کفش، آجیل، میوه و تره بار و شیرینی و ...) در زمان اجرای این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: در این طرح واحد‌های اقامتی، پذیرایی، گردشگری و حمل و نقل کالا نیز مورد رصد بازرسان قرار خواهند گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران، همچنین از شهروندان مازندرانی خواست؛ در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی،  درج نکردن قیمت،  صادر نشدن فاکتور، گرانفروشی، تقلب و ... مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام کنند.

نظر شما