شناسهٔ خبر: 65548913 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نارضایتی مهاجم چلسی از عملکردش با وجود زدن ۱۱ گل

نیکلاس جکسون درباره اولین فصل حضورش در چلسی صحبت کرد و معتقد است که تلاش های او کافی نبوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، نیکلاس جکسون اولین فصل حضورش را در چلسی پس از پیوستن از ویارئال به این تیم سپری می‌کند. ملی‌پوش سنگالی در لیگ برتر خوب بوده، یازده گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است. با همه این‌ها او از عملکردش در چلسی راضی نیست و معتقد است نتوانسته خوب ظاهر شود.

این مهاجم ۲۲ساله فصل گذشته ۱۲ گل برای ویارئال به ثمر رساند. او حرفه فوتبالی‌اش را در لیگ سنگال و در تیم کاسااسپورتس شروع کرد و سپس سال ۲۰۱۹ به ویارئال اسپانیا پیوست و اکنون در عضویت چلسی است.

در واقع نتایج ضعیف آبی‌ها آمار خوب این بازیکن ۲۲ساله را تحت‌الشعاع قرار داده است. در نتیجه جکسون احساس می‌کند علیرغم گلزنی در دیدار مقابل برنتفورد عملکرد ضعیفی داشته است.

به گزارش بی‌ساکر، نیکولاس جکسون در صحبت‌هایی گفت: عملکردم در چلسی کافی نبوده است. باید گل‌های بیشتری را به ثمر می‌رساندم اما در هر بازی سعی می‌کنم کمک کنم تیم برنده شود و به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم.  در هر بازی، حتی اگر من گل نزنم، می‌خواهم تیم برنده شود و به همین خاطر چون نتایج خوبی را کسب نکردیم، از عملکردم در اولین فصل حضورم در چلسی راضی نیستم. فرصت‌های زیادی را از دست داده‌ام و باید بیش از یازده گل را به ثمر می‌رساندم اما برای من این تازه شروع کار است و تازه به لیگ برتر عادت کرده‌ام. به حرکت رو به جلو در تیم ادامه می‌دهم و تلاش می‌کنم بتوانم در ادامه فصل بیشتر گلزنی کنم و باعث شوم تیم بهتر نتیجه بگیرد.

چلسی که در فینال جام کارابائو (اتحادیه) نیز حضور داشت برابر لیورپول شکست خورد و نتوانست به قهرمانی برسد و به نظر می‌رسد تیم لندنی این فصل را بدون جام به پایان ببرد. تنها شانس چلسی برای کسب جام در این فصل قهرمانی در جام حذفی است؛ جایی که این تیم باید در یک‌چهارم نهایی به مصاف لسترسیتی برود.

آبی‌های لندن که در رده یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند در مسابقه بعدی ۲۱ اسفند پذیرای نیوکاسل خواهند بود.

انتهای پیام

نظر شما