شناسهٔ خبر: 65545718 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مردم طراحی دشمنان را بی اثر کردند

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات باشکوه را پشت سر گذاشتیم و مردم فهیم با تکیه بر بصیرت دینی و غیرت ملی، طراحی دشمنان را بی اثر کردند و نشان دادند درکی درست از منافع ملی دارند.

صاحب‌خبر -

مردم طراحی دشمنان را بی اثر کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در افتتاحیه اجلاس پایانی پنجمین دوره مجلس خبرگان در سخنانی ضمن قدردانی از حضور مردم در انتخابات، گفت: در آغاز آخرین جلسه خبرگان در دوره پنجم هستیم و امیدواریم شاهد برگزاری پرثمر این اجلاسیه باشیم. درود می‌فرستیم به روان پاک بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس.

وی ادامه داد: مردم عزیز ایران باردیگر با تکیه بر بصیرت و غیریت دینی خود طراحی دشمنان را در انتخابات شکستند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان در کنار یکدیگر برای تحقق نظام مردم‌سالاری دینی نیز مجاهدت کرده‌اند و مسئولان در قوای سه‌گانه باید با خدمتگزاری در پی رفع مشکلات مردم و کشور باشند.

 متن سخنرانی آیت الله جنتی در آغاز سیزدهمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا و مولانا ابی القاسم محمد و علی اهل بیته الطیبین الطاهرین المعصومین

درود می‌فرستیم به روان پاک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (قدس سره) و شهدای گرانقدر و یاد حضرات آیات فاضل گلپایگانی، نمازی و امامی کاشانی و سایر اعضای فقید این مجلس را گرامی می‌داریم.
در روز‌های پایانی ماه معظم شعبان و در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم، ان شاءالله لطف الهی در این ماه‌های شریف بیش از پیش شامل ملت شریف و مومن ایران اسلامی شود.
انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را پشت سر گذاشتیم و مردم فهیم ایران بار دیگر با تکیه بر بصیرت دینی و غیرت ملی خود، طراحی دشمنان ایران اسلامی را بی اثر کردند و نشان دادند درکی درست از منافع ملی دارند.
حقیقتاً رهبران انقلاب اسلامی و همچنین مردم شریف ایران اسلامی از نعمت‌های بی بدیل الهی هستند که در کنار یکدیگر برای تحقق نظام مردم سالاری دینی مجاهدت کرده اند و مسئولان کشور نیز در قوای سه گانه باید با خدمتگزاری خالصانه، شکرگزار این نعمات گرانقدر باشند و در جهت حل مشکلات کشور گام بردارند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

نظر شما