شناسهٔ خبر: 65543635 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

لیگ برتر فوتسال در ایستگاه پایانی

کراپ لیگ را با تساوی تمام کرد

تیم فوتسال کراپ الوند در هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال کشور در ساری مقابل پوشاک حافظ این شهر به مساوی یک بر یک دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال روز گذشته ۱۴ اسفند با برگزاری بازی های همزمان در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از آنها کراپ الوند نماینده فوتسال قزوین مقابل پوشاک حافظ ساری به تساوی یک بر یک دست یافت.

این دیدار که ساعت ۱۶ در سالن سیدرسول حسینی ساری برگزار شد به نوعی بازی اختتامیه لیگ برتر فوتسال محسوب می‌شد که با تساوی خاتمه یافت تا لیگ برای کراپی ها با مساوی تمام شود.

کراپ این فصل نمودار سینوسی را طی کرد و همانند فصول گذشته قدرت خود را به رخ مدعیان نکشید تا با قرارگرفتن در رده های نازل جدول به کار خود پایان دهد.

کراپی ها درحالی فصل را تمام کردند که علیرضا افضل در هفته های پایانی کراپ را ترک کرد تا محمدرضا کریمی در چند بازی اخیر هدایت کراپ را بر عهده بگیرد.

با پایان رقابت‌ها کراپ همانند سایر تیم ها باید به دنبال رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود باشد تا بتواند فصل آینده از فوتسال قزوین آبروداری کند.

شاگردان محمد کشاورز در تیم گیتی پسند اصفهان چند هفته مانده به پایان رقابت‌ها فاتح بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور شدند.

46

نظر شما