شناسهٔ خبر: 65525125 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اهدای نشان افتخار به خانواده شهدای فراجا توسط رئیس جمهور

تهران- ایرنا- آیت‌الله رئیسی با حضور در جمع دانش‌آموختگان دانشگاه علوم انتظامی ضمن اهدای نشان افتخار و لوح تقدیر به خانواده شهدای فراجا، از برخی از برگزیدگان این دانشگاه در سال گذشته نیز تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور با حضور در جمع دانش‌آموختگان دانشگاه علوم انتظامی، به برخی از برگزیدگان این دانشگاه در سال تحصیلی گذشته لوح تقدیر و نشان افتخار اهدا کرد.

در این مراسم که در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسین مجتبی (ع) برگزار شد به خانواده شهید ستوان دوم «رستم عباسی‌فر» از کارکنان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۰ در مبارزه با گروهک‌های ضدانقلاب و معاندان کوردل به فیض شهادت نائل آمد، نشان افتخار تقدیم شد.

گفتنی است این نشان به فرزند برومند این شهید والامقام، ستوان دوم رضا عباسی‌فر که به منظور ادامه دادن راه پدر بزرگوار خود در کسوت پلیس قرار گرفته وجز فارغ التحصیلان مراسم حاضر در دانشگاه نیز می‌باشد، اهدا شد.

همچنین روحانی نمونه عقیدتی سیاسی «حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد هاشمی» که در سمت رئیس عقیدتی سیاسی تیپ دانشجویی فعال است، مفتخر به دریافت لوح تقدیر و جایزه شد.

استاد نمونه سرهنگ دوم امیر فلاح نژاد نیز که از اعضای گروه تربیت بدنی دانشگاه است و در سال ۱۴۰۲ مفتخر به کسب امتیاز برتر در میان اساتید دانشگاه شد نیز مفتخر به دریافت لوح تقدیر و جایزه شد.

به گزارش ایرنا، آیت الله رئیسی در بدو ورود به دانشگاه علوم انتظامی بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه حاضر شد و با قرائت فاتحه‌ای ادای احترام کرد.

رئیس جمهور سپس از دانش آموختگان حاضر در این دانشگاه در مراسم صبحگاهی سان دید.

قرار است آیت‌آلله رئیسی دقایقی دیگر برای فارغ التحصیلان دانشگاه علوم انتظامی سخنرانی کند.

احمدوحیدی وزیر کشور و سردار رادان فرمانده فراجا رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

نظر شما