شناسهٔ خبر: 65520652 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

بازیکن محبوب استقلال بازی مقابل مس رفسنجان را از دست داد!

آرتور کوین یامگا فوتبالیست فرانسوی استقلالی‌ها در دیدار مقابل مس رفسنجان شاید بزرگترین غایب این تیم به حساب بیاید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، آرتور کوین یامگا هافبک فرانسوی تیم استقلال که بر اثر یک حادثه از ناحیه چشم دچار آسیب دیدگی شد در دیدارهای اخیر استقلال یکی از مهمترین و شاید سرشناس‌ترین غایبان این تیم به شمار می‌رفت.

بیشتر بخوانید:

نویدکیا: بازی مقابل استقلال برای هر تیمی خطرناک است

حالا و در شرایطی که تیم استقلال در چارچوب رقابت‌های جام حذفی باید به مسابقات وارد شود غیبت یکی از بهترین پنالتی زنان سال‌های اخیر استقلال در جمع نفرات جواد نکونام می‌تواند یک چالش مهم برای آبی پوشان تهرانی باشد.

با توجه به شرایط تیم مس رفسنجان که سه بازی متوالی است گلی دریافت نکرده‌اند این احتمال زیاد است که بازی در جریان وقت‌های قانونی بدون ردوبدل شدن گل به ضربات پنالتی برسد و در این زمینه تیم استقلال یکی از متخصصان اصلی خود در زدن ضربات پنالتی را در جمع نفراتش نمی‌بیند.

از جمله ویژگی‌های یامگا زدن ضربه پنالتی بود که بعد از وریا غفوری در لیگ بیست و یکم همواره تمام ضربات پنالتی استقلال را در لیگ بیست و دوم و سوم زده و همه آنها را نیز به گل تبدیل کرده است. تنها ضربه پنالتی او که گل نشد مقابل تراکتور در فصل گذشته بود که آن را هم روی ریباند مجدداً خودش تبدیل به گل کرد. بنابراین شاید غیبت متخصص پنالتی زن استقلالی‌ها در دیدار با مس رفسنجان بیش از دیدارهای اخیر این تیم بدون یامگا به چشم بیاید.

ناگفته نماند؛ مصاف تیم‌های استقلال و مس در رفسنجان فردا و ساعت ۱۷ آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما