شناسهٔ خبر: 65520149 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور منتخبین دوازدهمین دوره‌ انتخابات مجلس شورای اسلامی در صداوسیمای استان آذربایجان‌غربی

منتخبین دوازدهمین دوره‌ انتخابات مجلس شورای اسلامی( حوزه انتخابیه ارومیه) در صداوسیمای استان آذربایجان‌غربی حضور یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،منتخبین دوازدهمین دوره‌ انتخابات مجلس شورای اسلامی( حوزه انتخابیه ارومیه) در صداوسیمای استان آذربایجان‌غربی  حضور یافتند و از حضور حماسی مردم شهرستان ارومیه تشکر کردند.

 

آقای حاکم ممکان یکی از منتخبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در برنامه منظر که از سیمای آذربایجان غربی پخش شد گفت: از تمامی مردم شریف ارومیه که در یازده اسفند حماسه دیگری رقم زدند و به رهبر معظم انقلاب مبنی برحضور پر شور   لبیک گفتند و تشکر می کنم.

وی درادامه افزود: این دراین دوره   هدف اصلی بنده نخست ترغیب به حضور در پای صندوقهای رای بود  که مردم محبت    کردند و بزرگی شان را  ثابت کردند  از طرفی یکی از اهداف این  جانب انتخابات آگاهانه و شایسته  فراتر  از مسائل قومیتی بود تا  انسانهای دلسوز، شایسته و متخصص انتخاب شود و به این مردم خدمت کند

آقای حاکم ممکان با بیان اینکه منتخب مردم درخدمت مردم است افزود: دیدگاه من دیدگاه ملی و عملکرد منطقه ای است ازهمه مردم شریف ارومیه  که به ما اعتماد کردند نهایت قدردانی را دارم امیدوارم قابل باشیم  با عملکردمثبت  از همه ظرفیتهای قانونی و با عمل و تعهد و تخصص  استفاده کنیم  چرا که با وجود همه مشکلات، مجلس می تواند قدرتمند باشد و به فرموده امام راحل مجلس در راس امور قرار دارد و باید باشد .

یکی از منتخبان مردم حوزه انتخابیه ارومیه افزود:   از تمام دستگاههای اجرایی وامنیتی که   یک انتخابات سالم برگزار کردند قدردانی می کنم   از استاندار ی -فرمانداری و  بخشداری ها -صدا وسیما و دستگاههای نظامی انتظامی و امنیتی تشکر می کنم.

آقای حاکم ممکان با بیان این که  بخشی از مردم   هم که رای نداند  این را نقطه خود می دانم که نتوانستیم خود را بشناسانیم و مردم را متقاعد کنیم افزود: با تعامل  با دوستان اولین اقدام  ما باید وحدت و تعامل بین نمایندگان باشد و با استفاده از ظرفیتهای قانونی کشورو استان برای رشد و توسعه شهرستان گام برداریم.

وی در پایان افزود: از تمام کاندیدها که با وجود شایستگی هایشان نتوانستند منتخب مردم باشند  اما این امر چیزی از   ظرفیتها و استعداد و توانایی های آنان کم نمی کند دعوت می کنم همچنین از تفکرات و همه اقشار دعوت می کنیم  تا  از همه ظر فیتهای دوستان برای پیشرفت و آبادانی حوزه انتخابیه استفاده کنیم  .

 

 

<div id="video-display-embed-code_10871432"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4172134/10871432?width=600&height=450"></script></div>

 

 

آقای سید سلمان ذاکرنیز در این برنامه گفت:    پیروز میدان مردم شهرستان ارومیه هستند که حماسه دیگری آفریدند ، چرا که   مردم باید سرنوشت  خود را  رقم بزنند و   مشارکتی که انقلاب نیاز داشت و مورد انتظار شهدا و رهبر معظم انقلاب  بود  پای کارآمدند و  تمام تلاشهای شان براین شد که افراد   اصلح- کارآمد- متدین و کاربلد  را انتخاب کنند تا بتواند گرههای مردم را از طریق وضع قانون و نظارت بر قانون باز کند.

منتخب مردم ارومیه افزود: پیروز میدان مردم هستند و جادارد از اصناف مختلف، همشهریان و هم روستائیان و تمام افرادی که در مشارکت سهیم بودند و اعتماد کردند  و  لیستهای مختلف ارومیه به ویژه    خانواده شهدا و تمام کسانی که  این بستر را فراهم کردند از نیروهای  نظامی –انتظامی و امنیتی و نظارتی و  نیزاستانداری و فرماندری تشکر کنم به ویژه از صدا وسیما که  پای کار امدند و مقدمات  این حضور و   زمینه شناخت را بابرگزاری مناظره های انتخاباتی  و دعوت از مردم   فراهم کردند تشکر می کنم  و همه اینها مقدمات مشارکت بود.

وی درادامه با تاکید بر تشکیل مجلسی قوی  افزود: همچنین  دوستانی که در رقابت بودند آقایان جلال زاده و حضرتپور  که هم اینک نماینده  مردم ارو میه هستند  و افرادی که آمدند تا  مشارکت افزایش یادو تنور انتخابات را گرم کردند و  مسئولین فعلی را  نقد کردند  هرکجا باشند  فرزندان انقلاب هستند  همچنین از  شورا ی نگهبان که این بستر  را  فراهم کرد تشکر می کنم.

آقای سید سلمان ذاکر افزود: باید مشکلات مردم را     بشناسیم و برابر قانون بپردازیم که عمداتا  معیشت- اشتغال- مسکن-   پروژه هایی نیمه تمام و  دریاچه ارومیه – معادن- محورها  و  گردشگری است  را با  تعامل  با کارگزاران و   نمایندگان و مجمع نمایندگان استان  بتوانیم مشکلات مردم را  حل کنیم و رضایت مردم جلب کنیم که در اصل از  انقلاب و نظام راضی هستند ،  بتوانیم رضایت از مسئولان را هم بالا ببریم .

 

 

<div id="video-display-embed-code_10871542"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4172134/10871542?width=600&height=350"></script></div>

 

خانم شهین جهانگیری منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ( حوزه انتخابیه ارومیه) نیز در این برنامه  گفت: مردم شریف ارومیه روز ۱۱ اسفند،   وحدت و همدلی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: از مردم همیشه در صحنه ارومیه و تمامی نهادهای اجرایی، نظارتی و بازرسی دخیل در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهایت قدردانی را دارم.

خانم جهانگیری ادامه داد: همچنین از همه مردمی که در انتخابات شرکت کرده‌اند چه آنهایی که به اینجانب رأی دادند و چه آنهایی که رأی ندادند اما با حضور پرشورشان مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند تقدیر می‌کنم.

منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ( حوزه انتخابیه ارومیه) ادامه داد: امروز بنده به عنوان خدمتگزار این مردم عزیز که به دور از زبان، قومیت و مذهب در انتخابات شرکت کرده‌اند، بدون شک به تمامی وعده‌های خود پایبند هستم و برای اعتلای ایران عزیز و ارومیه زیبا، هر چه در توان دارم به میدان خواهم آورد.

 

 

 

<div id="video-display-embed-code_10871580"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4172134/10871580?width=600&height=350"></script></div>

 

 

<div id="video-display-embed-code_10869733"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4172134/10869733?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما