شناسهٔ خبر: 65516213 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برپایی نمایشگاه مهارت آموزان و فعالان تولیدی در قائم شهر

نمایشگاه مشترک مهارت آموزان و فعالان تولیدی در قائم شهر به همت دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: نمایشگاه مشترک مهارت آموزان و فعالان تولیدی در قائم شهر معرفی و عرضه آثار و دستاورد‌های علمی و مهارت و تجربه است که به همت دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر برگزار شد.

نفیسه اسفندیان افزود: در این نمایشگاه که در دو بخش دانشجویی و فعالان کارآفرین تولیدی برپا شده محصولات متنوع بومی و محلی، هنر‌های تجسمی و صنایع دستی در ۵۰ غرفه به تماشا گذاشته شده است.

وی ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر بین دانشگاه و صنعت و تولید در حمایت از تولید و کارآفرینان با بهره گیری از ظرفیت‌های دانش بنیان را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد که با استقبال روبرو شد.

اسفندیان، همکاری دانشگاه با دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، چون کمیته امداد امام، بهزیستی و میراث فرهنگی در حمایت از اشتغال کارآفرینان عرصه‌های تولیدی را  ره آورد این رویداد اجتماعی و حمایتی اعلام کرد.

مدیر برگزاری این نمایشگاه یادآور شد، نمایشگاه مشترک دستاورد‌های علمی مهارت آموزان دانشگاه و فعالان کارآفرین تولیدی تا ۱۶ اسفند از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ برای بازدید عموم در محل دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر، نرسیده به پل تلار دائر خواهد بود.

نظر شما