شناسهٔ خبر: 65510516 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برگزاری مدرسه تنظیم‌گری فضای مجازی در قم

شیما احمدزاده

پژوهشگاه فضای مجازی (پردیس قم) در نظر دارد مدرسه زمستانه تنظیم‌گری فضای مجازی را با حضور اساتید برجسته چون دکتر محمد امین آقامیری رئیس مرکز ملی فضای مجازی برگزار کند.

صاحب‌خبر -

بنا به گفته حجت الاسلام والمسلمین غلامی مدیر پژوهشگاه فضای مجازی، این نشست در تاریخ ۱۷ اسفند در شهر مقدس قم با حضور اساتید متخصص تنظیم گری و سیاست گذاری همچون دکتر محمدامین آقامیری، دکتر کاظم فولادی، دکتر محمدصادق نصرالهی و حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پیروزمند برگزار می گردد و این اساتید در خصوص موضوعاتی همچون زیست مجازی، نقش پروتکل‌ها در تنظیم گری فضای مجازی، حقوق اساسی سایبری و آسیب‌شناسی دو دهه سیاست نگاری اقدام به ارائه مطالب می‌کنند.

همکاری پژوهشی، اعطای گواهی معتبر و دعوت از برگزیدگان برای همکاری با پژوهشگاه فضای مجازی، از مزیت های شرکت در این مدرسه است.

به گزارش ایسنا، علاقه‌مندان به شرکت در مدرسه زمستانه تنظیم گری می‌توانند با مراجعه به کانال اطلاع رسانی پژوهشگاه فضای مجازی (پردیس قم) به آدرس OISC_MAJAZI@ در پیام رسان ایتا و یا شماره: ۰۹۳۸۳۷۸۲۲۳۰ تماس حاصل کنند؛ همچنین آیدی pardisQom۴۵@ در پیامرسان ایتا پاسخگوی سؤالات علاقه‌مندان است.

انتهای پیام

نظر شما