شناسهٔ خبر: 65501652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل باشگاه آینده سازان اردبیل:

مسئولان استان از سرمایه گذاران ورزش فوتبال حمایت کنند

مدیرعامل باشگاه فوتبال آینده سازان اردبیل با اشاره به اهمیت ورزش فوتبال در دنیای کنونی از مسئولان استان اردبیل خواست سرمایه گذاران ورزش فوتبال در استان را حمایت نمایند.

صاحب‌خبر -

صابر اسدی ۱۲ اسفند در نشست خبری با اشاره به اینکه یک فرد غیربومی در ورزش فوتبال استان سرمایه گذاری کرده است، اظهار کرد: این فرد برای تداوم فعالیتهای خود باید توسط مدیران ورزشی و مسئولان استان حمایت شود.

وی با اشاره به اهمیت ورزش فوتبال در امر تولید نشاط اجتماعی و ایجاد اتحاد و انسجام و کاهش آسیب های اجتماعی افزود: در تأمین زیرساختهای ورزش فوتبال در استان اردبیل مشکل اساسی وجود دارد.

اسدی با اشاره به اینکه تعدادی از بازی های لیگ دو تیم فوتبال آینده سازان اردبیل در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در تأمین نور استادیوم مشکل داریم.

مدیرعامل باشگاه آینده سازان ادامه داد: بازی و تمرین باشگاه در سایر شهرها مناسب اردبیل نیست و نیازمند داشتن یک زمین چمن فوتبال مناسب هستیم.

این مقام مسول فوتبال اردبیل با اذعان بر اینکه در تأمین خوابگاه و زمین چمن برای تمرین تیم با مشکل جدی روبرو هستیم، تصریح کرد: متأسفانه هیچکدام از دستگاههای دولتی که دارای زمین چمن و خوابگاه بودند حتی با پول نیز حاضر به همکاری با این باشگاه نشدند.

وی اعلام کرد: مالک باشگاه آینده سازان قول داده است یک تیم دسته یک برای استان اردبیل خریداری نماید و همچنین در صورت در اختیار قرار دادن زمین مناسب می تواند ادقام به ایجاد مدارس فوتبال در اردبیل نماید.

اسدی اضافه کرد: ۱۲ بازیکن بومی و ۱۰ بازیکن غیربومی در تیم آینده سازان بازی می کنند و تلاش می کنیم تیم را با بازیکنان بومی ببندیم.

مدیرعامل باشگاه فوتبال آینده سازان در پایان افزود: از هواداران فوتبال در اردبیل می خواهیم در بازی ها در کنار تیم باشند و دلگرمی بازیکنان را با تشویق های ایجاد نمایند.

انتهای پیام

نظر شما