شناسهٔ خبر: 65489632 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

وزیر کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

نظام جامع رصد اجتماعی کشور در مسیر به روزآمدسازی قرار گرفته است

وزیر کشور در گفت‌وگو با ایلنا: وزیر کشور با بیان اینکه اصل مسئله آسیب‌های اجتماعی را باید با کمک دستگاه‌های دولتی و مردم حل کرد، گفت: نظام جامع رصد وضعیت اجتماعی در مسیر به روزآمدسازی قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

«احمد وحیدی» وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد آخرین اقدامات و تصمیمات شورای اجتماعی کشور اظهار کرد: شورای اجتماعی موضوعات جدی در دستور کار دارد که آسیب‌های اجتماعی یکی از همین مسائل مهم و مورد توجه است. 

وزیر کشور در ادامه افزود: نظام جامع رصد وضعیت نیز در مسیر به روزآمدسازی قرار گرفته است و هم اکنون تقسیم نقش بین دستگاه‌ها برای حل مسائل و همچنین حلقه‌های میانی ارتباطات برای تحقق اهداف، به وجه بسیار خوبی برقرار شده است. 

وزیر کشور با تاکید بر اینکه مردم همیشه در صحنه حضور موثر دارند و در برنامه‌های شورای اجتماعی کشور نیز به این امر تاکید شده، اظهار کرد: اصل مسئله آسیب‌های اجتماعی را باید با کمک دستگاه‌های دولتی و مردم حل کرد. 

وحیدی تاکید کرد: ما با همین رویکرد پیش می‌رویم و مشارکت مردم و کمک دستگاه‌های دولتی برای حل آسیب‌های اجتماعی جزو دستورکارهای جدی شورای اجتماعی است که آن را دنبال می‌کنیم. 

وزیر کشور در پاسخ به این سوال درباره فراگیرترین آسیب‌های اجتماعی گفت: همان آسیب‌هایی که پیشتر شناسایی و احصا شده بود، به صورت فهرستی برای پیگیری در اختیار شورای اجتماعی وزارت کشور قرار دارد و موضوعاتش دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما