شناسهٔ خبر: 65487645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف محموله بزرگ کالای قاچاق /توقیف کشنده حامل هروئین در تهران 

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۵ هزار قلم البسه و سیگار قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پلیس تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز شنبه افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری البسه و سیگار قاچاق در فروشگاهی در بازار در حال فروش است.

وی افزود: ماموران در بازرسی‌های خود مشاهده کردند یک ساختمان مسکونی مقادیری لوازم کالای قاچاق را دپو کرده که فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

سرهنگ افشاری ادامه داد: کالاها شامل ۲۲هزار و ۸۷۴ ثوب پوشاک زنانه و مردانه و ۲۳ هزار نخ سیگار خارجی بود که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی ارجاع شد.

وی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند و پلیس امنیت اقتصادی را در جریان تخلف قرار دهند.

توقیف کشنده حامل هروئین در تهران 

همچنین رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران از کشف ۲۷ کیلوگرم هروئین و دستگیری قاچاقچی مواد افیونی در اتوبان امام رضا (ع) خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور گفت: در پی اقدامات فنی و پلیسی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، مسوولیت رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفتند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه روزی و انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد متهم با مراجعه به یکی از استان‌های شرقی کشور، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر تهیه و قصد دارد آن را  توسط یک دستگاه کامیون کشنده به تهران منتقل کند.

وی افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی،  محور حرکتی قاچاقچی مواد مخدر شناسایی و پس از  هماهنگی قضایی تیمی از ماموران این پلیس به بزرگراه امام رضا (ع) اعزام و محور مواصلاتی به تهران را تحت کنترل در آوردند.

سرهنگ باباپور اضافه کرد: با تلاش ماموران در نهایت خودرو متهم در بزرگراه امام رضا (ع) متوقف شد و در بررسی‌های بیشتر از این خودرو ۲۷ کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ یادآور شد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و با انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

نظر شما