شناسهٔ خبر: 65483949 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

زیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی مازندران:

3 هزار و 210 صندوق راي در شعب روستايي و شهري مازندران

صاحب‌خبر -
3 هزار و 210 صندوق راي در شعب روستايي و شهري مازندران

خبرگزاری آریا- سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی مازندران با اشاره به بررسی آخرین روند انتخابات گفت: 3 هزار و 210 صندوق رای در شعب روستایی و شهری مازندران در نظر گرفته شد.

 به گزارش خبرنگارآریادرساری : عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی مازندران در جلسه ستاد انتخابات استان بیان داشت: فضای استان برای برپایی انتخابات آماده است.

این مسئول بااشاره به اینکه حوزه‌های انتخابیه نه‌گانه مازندران شامل نکا، گلوگاه و بهشهر، ساری و میاندورود، قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار، بابل، آمل و بابلسر و فریدونکنار،نوشهر، چالوس و کلاردشت، تنکابن، رامسر و عباس‌آباد و  نور و محمودآباد است  خاطرنشان کرد: بیشترین شعب اخذ رای را در ساری،  بابل و آمل داریم.

وی افزود: در استان 748 نفر برای نمایندگی نام نویسی کرده بودند که پس از بررسی پرونده‌ها در نهایت 332 نفر در رقابت انتخاباتی حضور دارند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: برای فردا سه هزار و 210 صندوق رای در حوزه‌های انتخابیه مازندران در نظر گرفته شده است که از این تعداد شعب اخذ رای، 2 هزار و 569 شعبه ثابت و 641 شعبه سیار خواهد بود.

این مسئول با اشاره به استقرار صندوق‌های رای برای روز برگزاری انتخابات تصریح کرد از مجموع شعب اخذ رای در مازندران هزار و 468 شعبه شهری و هزار و 742 شعبه روستایی است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران بیان داشت: تعداد حوزه‌های انتخابیه فرعی و اصلی در مازندران 59 حوزه است.

 

نظر شما