شناسهٔ خبر: 65481727 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تداوم یخبندان شبانه در نیمه شمالی سیستان وبلوچستان

خبرگزاری صدا و سیما

اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و الگوهای پیش‌یابی، آسمان استان نیمه ابری، امروز در سطح استان شرایط برای افزایش ابر بارش پراکنده باران برخی نقاط رگبار و رعدوبرق مهیاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  بنابر اعلام اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان: تا فردا در اکثر نقاط استان وزش باد نسبتا شدید تا شدید گاهی همراه با گردوخاک انتظار می رود و سرمای هوا در سطح استان و یخبندان شبانه در نیمه شمالی تداوم خواهد داشت و ارتفاعات نیمه شمالی پدیده مه انتظار می رود.
 روی دریا تا ظهر فردا وزش بادهای شمالی تا حدود 60 کیلومتر بر ساعت و مواج شدن دریا به ویژه در مناطق غربی و افزایش ارتفاع امواج در ساحل تا 2متر ودر مناطق دور از ساحل بیش از 2/5 متر پیش بینی می شود.
یکشنبه در سطح استان جوی آرام همراه با وزش باد ملایم تا متوسط و افزایش نسبی دما در طول روز خواهیم داشت.
 از دوشنبه شب تا چهارشنبه هفته آینده با ورود سامانه جدید بارشی در اکثر نقاط استان بارش باران گاهی رگبارورعدوبرق و وزش تند باد موقتی رخ خواهد داد.

<div id="video-display-embed-code_10862577"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4170176/10862577?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما