شناسهٔ خبر: 65480690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دبیر ستاد انتخابات استان همدان:

دستگیری تعدادی از متخلفان خرید و فروش رأی در همدان

دبیر ستاد انتخابات استان همدان: دبیر ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه مسأله خاص امنیتی نبوده و تنها تعدادی تخلف در رابطه با خرید و فروش رأی صورت گرفته که با آنها برخورد شده و متخلفان دستگیر شدند، یادآور شد: تا حوالی ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه بیشترین حجم استفاده از مدارک هویتی کارت ملی با ۸۵ درصد بوده و ۱۱ درصد افراد با شناسنامه و ۳ درصد با گواهینامه در انتخابات شرکت کردند و ۵۱ درصد از رأی‌دهندگان مردان و ۴۹ درصد خانم بوده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از همدان، حسن رضانیا بعدازظهر جمعه ۱۱ اسفندماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه با توجه به روند استقبال مردم و حضور آنها در شعب رأی‌گیری ساعت انتخابات تمدید شد، اظهار کرد: زمان قانونی انتخابات ۱۰ ساعت از ۸ صبح تا ۶ بعدازظهر بوده اما حضور و مشارکت مردم خیلی خوب است و احساس غرور کرده و به آنها افتخار می‌کنیم و به ملت و مردم می‌بالیم و ما مسئولان شرمنده بزرگواری و آقایی ملت می‌شویم.

با بیان اینکه ۳۴۱ هزار نفر در استان همدان در انتخابات مشارکت داشتند، گفت: حوزه انتخابیه همدان و فامنین با ۱۱۵ هزار نفر، ملایر با ۵۱ هزار نفر و بهار و کبودراهنگ با ۶۵ هزار نفر در انتخابات پیشرو هستند.

وی با بیان اینکه مردم در هر سن و سالی با هر جنسیت و عقیده‌ای در انتخابات شرکت کردند چراکه همه کشور خود را دوست دارند، افزود: میزان تعرفه به اندازه کافی در شعب اخذ رأی دیده شده و کمبود تعرفه نداشته‌ایم و در صورت اعلام نیاز مشکلی برای تأمین وجود ندارد، همچنین تصویربرداری و گرفتن عکس به صورت شخصی و خانوادگی در شعب بدون مشخص شدن برگه رأی آزاد شده و مردم می‌توانند در مسابقه عکاسی شرکت کنند.

دبیر ستاد انتخاباتی استان همدان با بیان اینکه هیچ مشکلی در حوزه امنیتی گزارش نشده است، گفت: به لطف الهی و اشراف و کاردانی نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و بسیج و سپاه مشکلی پیش نیامده و ۴۰۰۰ نفر به صورت محسوس و تعدادی نیز به صورت نامحسوس در حال تلاش برای حفظ امنیت انتخابات هستند.

رضانیا با بیان اینکه ۳۴۱ هزار نفر در استان همدان در انتخابات مشارکت داشتند، اعلام کرد: حوزه انتخابیه همدان و فامنین با ۱۱۵ هزار نفر، ملایر با ۵۱ هزار نفر و بهار و کبودراهنگ با ۶۵ هزار نفر در انتخابات پیشرو هستند.

 

انتهای پیام/

نظر شما