شناسهٔ خبر: 65479989 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجازه شاد شدن قاتلان ملت را نمی‌دهیم

استاندار یزد: از مردم می‌خواهیم در ساعت‌های باقیمانده پای صندوق رای حضور یابند تا شکست دیگری برای دشمن ثبت شود.

صاحب‌خبر -

اجازه شاد شدن قاتلان ملت را نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مهران فاطمی با حضور در استودیو خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: مردم بصیر استان و سراسر کشور همانند همیشه خوش درخشیدند و پای صندوق‌های رای حضور یافتند و انتخاباتی پرشوری برگزار شد. از همه مردم عزیز و عوامل اجرایی تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: امروز مثل فینال جام جهانی است که یک طرف ملت ایران و طرف دیگر همه بدخواهان ملت هستند که خیر ایران را نمی‌خواهند.

استاندار ادامه داد: زمانی که تیم ملی ایران مسابقه داشته باشد، همه اعتراض‌ها را کنار گذاشته و به صورت یکصدا به تشویق تیم ملی می‌پردازیم تا به پیروزی برسد و جشن ملی و شکوه و افتخار شکل گرفته و احساس غرور کنیم.

وی با اشاره به ناراحتی همه مردم ایران از شکست تیم ملی اظهار داشت: اگر حضور ما در انتخابات کمرنگ باشد، کسانی شاد می‌شوند که بدخواه ملت بوده و نشاط و شادابی و بالندگی ملت ایران را نمی‌خواهند.

فاطمی خاطرنشان ساخت: ما نباید اجازه شاد شدن دشمنانی را بدهیم که مردم را قربانی کرده و حتی به کودکان ما نیز رحم نمی‌کنند، شرم آورترین تحریم‌های طول تاریخ را علیه ملت ایران اعمال کرده اند و ۳۰ هزار کودک و پیر و جوان را در غزه به خاک و خون می‌کشند.

وی گفت: ما نسبت به همه قصور‌ها عذرخواهی می‌کنیم، اما از عزیزانی که تاکنون تصمیم به مشارکت در انتخابات نگرفته اند، می‌خواهیم برای رفع تهدید‌ها علیه ملت و کشور در ساعت‌های باقیمانده در پای صندوق رای حضور یابند.

استاندار یزد با تأکید بر اینکه همه مشکلات در سایه امنیت حل می‌شود، گفت: بهترین راه برای اعتراض اینست که در پای صندوق‌های رای حضور یافته و به کسانی رای دهند که اعتقاد دارند می‌توانند اعتراض آنان را شنیده و مشکل را حل کنند.

وی افزود: کسانی که می‌خواهند مردم در انتخابات شرکت نکنند که چهار هزار نفر را در استان یزد به شهادت رسانده و مشکلات فراوانی برای کشور ایجاد کرده اند.

فاطمی خاطرنشان ساخت: برای ایران و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در ساعت‌های باقیمانده در پای صندوق‌های رای حضور یابیم تا پرچم یزد همانند همیشه بالا بوده و یزد به عنوان یکی از استان‌های پرمشارکت معرفی شود.

وی با تشکر ویژه از تلاش‌های صدا و سیما برای پوشش انتخابات گفت: شمارش آرا بلافاصله پس از پایان رای گیری آغاز می‌شود و نتایج انتخابات نیز به صورت متناوب از سوی رسانه ملی اعلام خواهد شد.

<div id="video-display-embed-code_10862192"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4170173/10862192?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما