شناسهٔ خبر: 65478433 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

۴ شعبه منحصر به فرد اخذ رای برای خانواده‌ها با جمعیت سه فرزند و بیشتر در یزد

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: خانواده خوش جمعیت یزد که دارای سه فرزند به بالا هستند می‌توانند در چهار شعبه ویژه اخذ رای که برای آن‌ها ایجاد شده است، رای بدهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، مهدیه سادات حسینی مطلق در محل ستاد مرکزی انتخابات استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همه خانواده‌های خوش جمعیت شهر یزد اطلاع‌رسانی شده و شعبه‌های برج دوقلو در صفائیه، سیدجعفر محمد (ع)، هنرستان شهید منتظر قائم (عج) و مدرسه حکیم زاده یزد به همین منظور برای تسهیل مشارکت این خانواده‌ها در انتخابات پیش‌بینی شده است.

وی افزود: حضور خانواده‌ها به همراه تمامی فرزندان حتی فرزندان زیر سن قانونی در قالب پویش من مؤثر هستم بسترسازی شده و بچه‌های زیر ۱۸ سالی که در این شعبات حضور پیدا می‌کنند نیز با ثبت اثر انگشت خود مشارکت در انتخابات سال‌های آینده را تمرین می‌کنند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد خاطرنشان کرد: ۳۰ زوج جوان نیز بعد از ظهر امروز با حضور در بقعه امامزاده سیدجعفر محمد (ع) رأی خود را در صندوق انداختند.

حسینی تصریح کرد: حضور رأی اولی‌ها را نیز در این انتخابات پیش‌بینی شده و رأی اولی‌هایی که یازدهم اسفند به عنوان روز تولد آن‌ها است در این شعبه حضور یافتند و همزمان با جشن تولد سیاسی خود را نیز جشن خواهند گرفت.

نظر شما