شناسهٔ خبر: 65478043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:

حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات

حضور مثال زدنی مردم در انتخابات در بسیاری از شهرستان‌های استان اصفهان موجب شگفتی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بنابراعلام کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، استاندار اصفهان، در بازدید از کمیته‌های ستاد انتخابات استان گفت:روند برگزاری انتخابات تاکنون به خوبی پیش رفته و این حضور مثال زدنی ودر بسیاری از شهرستان‌های استان نیز موجب شگفتی است.

سیدرضا مرتضوی، افزود: فرایند معرفی داوطلبان در حوزه‌های انتخابیه و حتی فضای مجازی باعث شد که مردم نسبت به روند کار و توانمندی نامزد‌ها یک نگاه آگاهانه پیدا کنند.
وی ادامه داد:با توجه به فعالیت و حجم اخباری که در این دوره به همت کمیته اطلاع‌رسانی و اصحاب رسانه مخابره شده دارند، روند اطلاع‌رسانی متفاوت بوده است.
استاندار اصفهان افزود: با بازدید اخبار و برگزاری جلسات مشخص شد که حجم داده‌ها بالا و ارتباط گیری مردم با این رویداد بزرگ متفاوت با دوره‌های گذشته بوده و البته بار اصلی آن بر دوش اصحاب رسانه است.

اعضای خانواده ها ،چند نسل، چند قلوهای رأی اولی (دو قلو و سه قلو)  و حتی چند دوست همگام با هم در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند تا سرنوشت خود را در عرصه تصمیم گیری و نظارت رقم بزنند.

<div id="video-display-embed-code_10869374"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4170031/10869374?width=400&height=300"></script></div>

کودکان و نوجوانان هم در کنار بزرگان خانواده ،مشق انتخاب را می نوشتند و به خاطر می سپردند

. مطالبه گری و نقش آفرینی مشارکتی اعضای خانواده در جامعه را در انتخابات، بلکه در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی کشور شاهد هستیم.

نظر شما