شناسهٔ خبر: 65473439 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شرکت صیادان مازندرانی در انتخابات

صیادان مازندرانی هم در سواحل دریای خزر پای صندوق های رای رفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، امروز مصادف با ۱۱ اسفند و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری صیادان مازندران با رای خود همچنان وفاداری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

توجه به نیاز‌های جامعه پیرامونی به خصوص جامعه صیادی از مهم‌ترین مطالبات و خواسته‌های مردم به ویژه صیادان مازندرانی از داوطلبان مجلس شورای اسلامی است.

صیادان شمالی با اذعان به اینکه، ما در یازدهم اسفند نماینده خود را به عنوان وکیل مردم انتخاب می‌کنیم و به مجلس می‌فرستیم تا مطالبه گر ما در مجلس شورای اسلامی باشد، گفتند: از آنجایی که معیشت صیادان چه به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم از راه دریا و صید و صیادی تأمین می‌شود، نیاز است که نمایندگان یک برنامه ریزی منسجمی در این زمینه داشته باشند تا معیشت این قشر تأمین شود.

۳ هزار و ۲۱۰ شعبه آرای مردم مازندران را در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمع آوری می‌کنند.

<div id="video-display-embed-code_10859292"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4169689/10859292?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما