شناسهٔ خبر: 65454138 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

منش پهلوانی مهمترین شاخصه بسیجیان ورزشکار

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین: قهرمان واقعی جامعه ما شهدا و جوانان شهیدی هستند که عزتمندانه در راه خدا و اسلام جان خود را فدا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،سردار حسین معروفی در آئین تجلیل از قهرمانان کشتی بسیج مسابقات ارتش‌های جهان در ساری افزود: ورزشی که همراه با تزکیه روح باشد و ورزشکاران اخلاق مداری و دینداری را سرلوحه کاری خود قرار دهند راهگشای بسیاری ار چالش‌ها خواهد بود.

وی افزود:انقلاب اسلامی ایران که اسلام اهل بیتی است با مجاهدت‌های جوانانی به پیروزی رسید که در مکتب امام راحل تربیت و پرورش یافتند و اکنون نیز جوانان ولایی ادامه دهنده راه امام و شهدا در عرصه‌های مختلف هستند.

معروفی گفت: در زمان دفاع مقدس بیش از ۹۰ درصد شهدای ما جوانان بودن. خون و جوان دادیم، اما اجازه ندادیم دست ناپاک دشمن به خاک کشور و ناموسمان برسد، زیرا داشتن غیرت ویژگی هر ایرانی غیور است و ما به وجود و حضور جوانان ورزشی و بسیجی افتخار می‌کنیم.

وی تاکید کرد:توسعه و تقویت رشته‌های ورزشی در جامعه موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش امید و خودباری میان جوانان می‌شود که بسیجیان باید این روحیه که محصول تربیت دینی و آداب الهی است را حفظ کنند.

معروفی اذعان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مجاهدت‌های عزت آفرین جوانانش در تمام عرصه‌های علمی اقتصادی نظامی و ورزشی افتخار می‌کند و دشمنان پست انقلاب که روزی سیم خاردار را از ما دریغ کردند اکنون به دنبال علم وفناوری دانشمندان جوان ما هستند که باید به انقلاب و دستاورد‌های نظام زیر سایه مقام معظم رهبری افتخار کرد.

نظر شما