شناسهٔ خبر: 65446426 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

تماس لیورپول با ایجنت ژابی آلونسو؛ خیال بایرلورکوزن از سرمربی‌اش راحت است

مهدی تاج‌الدینی

با وجود پیشنهادهایی که به آلونسو داده می‌شود، بایرلورکوزن مطمئن است که سرمربی جوان آنها چنین پیشنهادهایی را رد می‌کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری | یورگن کلوپ در پایان فصل و پس از به جا گذاشتن میراثی ارزشمند، لیورپول را ترک خواهد کرد و مسئله جانشینی آقای معمولی به دغدغه‌ای جدی برای سران این تیم انگلیسی تبدیل شده است.

 به گزارش کریستین فالک از بیلد، اولویت باشگاه لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ، ژابی آلونسو است. سرمربی اسپانیایی جوانی که با بایرلورکوزن بسیار خوب نتیجه گرفته و این باشگاه را به صدرنشین بوندسلیگا تبدیل کرده است. تیم آلونسو هنوز باختی نداشته و همین موضوع او را به گزینه‌ای جذاب برای غول‌های اروپایی چون لیورپول و بایرن مونیخ تبدیل کرده است. در لیورپول معتقد هستند که آلونسو بهترین گزینه ممکن برای جانشینی سرمربی و رهبر محبوب آنها خواهد بود.

لیورپول با ایجنت ژابی آلونسو تماس گرفته است تا بدین‌ترتیب او را متقاعد به حضور در آنفیلد کنند. سران بایرلورکوزن هم مستقیماً از چنین تماسی مطلع شده‌اند. باشگاه آلمانی خیالش از سرمربی‌اش راحت است و این اطمینان را دارد که آلونسو پیشنهاد لیورپول را رد خواهد کرد. چندی پیش هم خبرنگار مشهور اسکای، فلوریان پلتنبرگ هم گفته بود که اگر آلونسو بخواهد بایرلورکوزن را ترک کند، او حضور در بایرن مونیخ را به لیورپول ترجیح می‌دهد. گفتنی است ژابی آلونسو تا سال 2026 با باشگاه بایرلورکوزن قرارداد دارد.

نظر شما