شناسهٔ خبر: 65427856 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سرمربی اشتوتگارت گزینه جایگزین بایرن مونیخ برای ژابی آلونسو

مهدی تاج‌الدینی

باشگاه اشتوتگارت از علاقه بایرن مونیخ آگاه است و به دنبال تمدید قرارداد سباستین هونس است.

صاحب‌خبر -

طرفداری | با اعلام رسمی جدایی توماس توخل از بایرن مونیخ در پایان فصل، از حالا گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جایگزین احتمالی باواریایی‌ها برای او به وجود آمده و این تبدیل به یکی موضوعات داغ این روزهای فوتبال آلمان شده است.

از ژابی آلونسو به عنوان هدف اصلی بایرن مونیخ برای جانشینی ژابی آلونسو یاد می‌شود و حتی فلوریان پلتنبرگ، خبرنگار اسکای هم چند روز قبل در گزارشی گفته بود که آلونسو حضور در بایرن مونیخ را به لیورپول ترجیح می‌دهد. البته همه این موارد در صورتی اتفاق خواهد افتاد که سرمربی اسپانیایی بخواهد از بایرلورکوزن جدا شود. سایت آلمانی بیلد به بررسی گزینه‌های سرمربیگری بایرن مونیخ پرداخته و در گزارشی نوشته که اگر به هر شکلی توافقی بین ژابی آلونسو و بایرن مونیخ برای هدایت باواریایی‌ها در فصل آینده شکل نگیرد، سباستین هونس گزینه جایگزین و آلترناتیو آلونسو خواهد بود.

اگر معامله برای گزینۀ اصلی بایرن مونیخ، ژابی آلونسو به ‌هم بخورد، سباستین هونس می‌تواند به آلترناتیوی برای این تیم آلمانی تبدیل شود. اشتوتگارت البته متوجۀ علاقۀ بایرن مونیخ به سرمربی موفق خود شده و برای تمدید قرارداد هونس برای پس از 2025 فشار می‌آورد. اشتوتگارت نسبت به تمدید قرارداد پیش از پایان فصل، سرمربی خود خوش‌بین است. صحبت‌ها با مدیربرنامه‌های هونس از همین حالا شروع شده است. مربی فعلی اشتوتگارت، سباستین هونس، قبلاً با بایرن مونیخ ارتباطاتی داشته است، چراکه عموی او بازیکن سابق و عضو هیئت مدیره بایرن مونیخ، اولی هونس است.

علاوه بر این، سباستین هونس از سال 2019 تا 2020 سرمربی بایرن مونیخ 2 بود، بنابراین تجربه کار با این باشگاه را دارد. سرمربی اشتوتگارت، 41 ساله است و همانطور که گفته شد او تا سال 2025 با این باشگاه آلمانی قرارداد دارد. اشتوتگارت می‌کوشد تا قرارداد سرمربی خود را حداقل تا سال 2027 تمدید کند. اشتوتگارت در حال حاضر با 47 امتیاز از 23 بازی پشت سر بایرن مونیخ 53 امتیازی در جایگاه سوم بوندسلیگا قرار گرفته است.

نظر شما