شناسهٔ خبر: 65444113 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال؛ توقف خانگی شمس‌آذر مقابل مس رفسنجان

تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در هفته هجدهم لیگ برتر برابر میهمان خود مس‌رفسنجان با تساوی بدون گل متوقف شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های شمس‌آذر قزوین و مس‌رفسنجان از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز چهارشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد و با تساوی به پایان رسید.
 
تیم‌ها در ۹۰ دقیقه نتوانستند روی دروازه هم موقعیتی ایجاد کنند و بازی به تساوی بدون گل انجامید. 
 
شمس آذر با احتساب یک امتیاز این بازی با ۲۲ امتیاز در نهم جدول باقی ماند و در طرف مقابل مس رفسنجان شمار امتیازاتش را به عدد ۲۰ رساند و در مکان دهم جدول جای گرفت. 
 
ترکیب شمس آذر: 
سینا سعیدی‌فر، مهدی محمدی، امیر شبانی، هومن ربیع‌زاده، حسین گودرزی (۸۳-مجتبی فخریان)، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیر محمد نسایی، محمد پاپی، فراز امامعلی
سرمربی: سعید دقیقی
 
ترکیب مس رفسنجان: 
حامد لک، محمد نژاد مهدی، علی عدنان، میثم تیموری (۵۳-رامتین سلیمان زاده)، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، منتظر محمد (۸۸-مهدی ترکمان)، رضا دهقانی (۶۵-محمد اکبری نسب)، محمد مهدی محبی، سجاد شهباززاده
سرمربی: محرم نویدکیا
هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال؛ توقف خانگی شمس‌آذر مقابل مس رفسنجان
 
هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال؛ توقف خانگی شمس‌آذر مقابل مس رفسنجان
 
 لحظات حساس:
 
دقیقه ۶: دو تیم نمایش روانی داشتند، اما عدم دقت در ضربات نهایی موجب شده تا شاهد موقعیت خطرناکی روی دروازه دو تیم نباشیم.
دقیقه ۱۸: پس از مدتی، شرایط دو تیم تغییر کرد و بازیکنان میانی دو تیم از تغذیه مهاجمان خود خوب کار نکرده‌اند.
دقیقه ۲۶: موقعیت خوبی که بازیکنان شمس‌آذر داشتند با ضربه سر فراز امامعلی همراه شد، اما این ضربه که در موقعیت آفساید زده شده بود، توسط لک مهار شد.
دقیقه ۲۸: آونتاژ به موقع بنیادی‌فر، توپ را به آلبوصبیح رساند و این بازیکن از فاصله‌ای بسیار دور از دروازه مس اقدام به شوت زنی کرد، اما ضربه او با بدشانسی به تیرک افقی دروازه برخورد کرد تا دروازه لک بسته بماند.
دقیقه ۵۲: نیمه دوم با شرایط برابری آغاز شد، اما ارسال‌های بی‌هدف دو تیم، هیچ موقعیت خطرناکی نداشته است.
دقیقه ۷۳: هر دو تیم در نیمه دوم هم موقعیت خاصی نداشتند تا همچنان تقابل محرم نویدکیا و سعید دقیقی گل نداشته باشد.
<div id="video-display-embed-code_10851310"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4167881/10851310?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما