شناسهٔ خبر: 65443110 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ذوب آهن ۰-۱ پرسپولیس

برد گُرجی پرسپولیس در اصفهان+ ویدیوی گل

پرسپولیس با تک گل ستاره گرجستانی خود مقابل ذوب آهن به برتری رسید.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت و با تک گل گئورگی گولسیانی به پیروزی رسید.

شاگردان اوسمار با این برد ۳۶ امتیازی شدند و ذوب آهن ۲۵ امتیازی ماند.

ذوب آهن: محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی، پوریا آریاکیا، محسن آذرباد، فریبرز گرامی، مجید علیاری، شایان مصلح، مهرداد رضایی و فردین یوسفی

پرسپولیس: امیررضا رفیعی، امید عالیشاه، علی نعمتی، حسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر.

دقیقه ۶: فرصت خطرناک برای ذوب آهن در دهانه دروازه که ضربه سر آذرباد به طور ناقص از رفیعی دفع شد و در ادامه رفیعی توپ را در یک رفت و برگشت به آغوش کشید. دقیقه ۷: مجید علیاری روی سانتر سروش رفیعی گولسیانی را با دست گرفت تا داور که نزدیک صحنه بود پنالتی بگیرد. دقیقه ۹: گولسیانی، بهترین پنالتی‌زن پرسپولیس، پشت پنالتی‌ای که خودش گرفته بود ایستاد و با ضربه‌ چیپ محسن فروزان را مغلوب خود کرد‌. دقیقه ۳۹: ضربه ایستگاهی ذوب آهن از زاویه مناسب توسط آذرباد به دیوار دفاعی خورد و برگشت داده شد. دقیقه ۴۵: فرصت تک به تک برای عیسی آل‌کثیر توسط محسن فروزان مهار شد که مهاجم سرخ‌ها ناکام ماند.دقیقه ۵۲: حمله خطرناک برای ذوب آهن که شوت مهاجم این تیم پس از برخورد به اسماعیلی فر به اوت رفت‌. دقیقه ۵۳: ارسال ذوبی‌ها از سمت چپ با ضربه کف پای خطرناک محسن آذرباد به سمت توپ همراه شد که موجب مصدومیت شدید نعمتی شد و داور به آذرباد کارت قرمز داد. دقیقه ۵۹: پاس در عمق ترابی با فرار عیسی همراه شد و پاس در عرض را به ترابی داد که بازهم فروزان موقعیت خوبی را از پرسپولیس گرفت. دقیقه 78: ضربه فنی زیبای مهدی ترابی را فروزان با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد. دقیقه 86: شوت امید عالیشاه را بار دیگر فروزان در آغوش کشید. دقیقه 89: ضد حمله خطرناک پرسپولیسی‌ها با حرکت اورونوف به شدت دروازه فروزان را تهدید کرد. در این صحنه ارونوف با یک سر توپ زیبا مدافع ذوب‌آهن را از پیش رو برداشت و در ادامه ضربه فنی او مماس با تیر دروازه به بیرون رفت. دقیقه 5+90: کامیا‌بی‌نیا به دلیل اعتراض به داور دیگر اخطاری بازی بود. دقیقه 6+90: عبدالکریم حسن هم از کارت زرد داور بی‌نصیب نماند. دقیقه 7+90: حمله همه جانبه پرسپولیس با تعلل مهاجمان این تیم و تعارف آن‌ها به شکلی عجیب از دست رفت و مدافعان ذوب‌آهن توانستند این توپ را برگشت دهند. دقیقه 7+90: شایان مصلح هم با یک کارت زرد از داور دریافت کرد.

IMG_20240228_192550_601

 

پرسپولیس

محسن فروزان

پرسپولیس گئورگی گولسیانی

 

هفته هجدهم

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت 
گل گهر سیرجان 3 0 نساجی سه شنبه 8 اسفند 14:30
فولاد 1 1 ملوان سه شنبه 8 اسفند 15
استقلال 1 0 سپاهان سه شنبه 8 اسفند 17:15
تراکتور 2 0 استقلال خوزستان چهارشنبه 9 اسفند 14:30
شمس آذر 0 0 مس رفسنجان چهارشنبه 9 اسفند 15
آلومینیوم اراک     هوادار چهارشنبه 9 اسفند 15
پیکان 2 2 صنعت نفت  چهارشنبه 9 اسفند 15
ذوب آهن 0 1 پرسپولیس چهارشنبه 9 اسفند 17:15

 

نظر شما