شناسهٔ خبر: 65439611 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آیت الله جوادی آملی:

وظیفه همگان حضور فعال در انتخابات است

آیت الله جوادی آملی گفت: همه باید در مناسبت‌هایی مثل انتخابات که در استقلال، امنیت و بزرگی این مملکت دخیل است حضوری فعال داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید در دیدار اخیر خود با جمعی از مسئولین شهرستان آمل، در خصوص انتخابات اظهار داشت: باید در همه مناسبت‌ها و عناوینی که در استقلال مملکت، امنیت مملکت و بزرگی این مملکت دخیل هستند مانند انتخابات و غیر انتخابات، حضور فعال داشته باشیم.

وی افزود: امروز همه ما موظفیم وحدت خود را حفظ کنیم، نه بیراهه برویم و نه راه کسی را ببندیم.

وی افزود: ما هم امیدواریم ذات اقدس الهی، شهدای ما را با شهدای صدر اسلام محشور بکند و همچنین ما را حق شناس و قدردان خون‌های پاک شهداء قرار بدهد.

آیت الله جوادی آملی  با بیان اینکه در همه مناسبت‌ها و عناوینی که در استقلال مملکت، امنیت مملکت، بزرگی این ممکلت دخیل اند مثل انتخابات و غیر انتخابات حضور فعال داشته باشیم، تاکید کرد: این نکته را بدانیم که ما مردان ایران، مردان بزرگی هستیم، شناسنامه داریم، تاریخ داریم، جغرافیا داریم.

استاد سطوح عالی حوزه‌های علمیه گفت: این وکلای ما، این مسئولین ما، باید بدانند که این گونه اداره کردن‌ها با گرانی و امثال ذلک، در شأن ملت ما نیست و نباید ملت این قدر رنج بکشند، ما آن قدرت داریم که بتوانیم خودمان را خوب اداره کنیم.

وی اظهار کرد: در همه مسائل اجتماعی ما باید به فکر استقلال کشور، امنیت کشور، عظمت کشور و جلال و شکوه کشور باشیم و نبینیم که خدای ناکرده یک جهانی نسبت به دین و امثال ذلک بی مِهر است، برای اینکه شرف ما به وسیله همین‌ها است؛ حالا یکی از نمونه‌ها مسئله انتخابات است.

آیت الله جوادی آملی گفت: اگر همه مانند شهدا فکر بکنند، نه بیراهه می‌روند و نه راه کسی را می‌بندند و نه کاری را که از آنها بر نمی‌آید قبول می‌کنند و نه خدای ناکرده دست شان به جیب کسی می‌رود و نه به فکر اختلاس و اینها خواهند بود!

نظر شما