شناسهٔ خبر: 65430536 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

سنتکام: ۵ پهپاد تهاجمی نیروهای یمنی را هدف قرار دادیم

در بیانیه سنتکام که مربوط به عملیات روز گذشته است، آمده است: «در ۲۷ فوریه، بین ساعت ۲۱:۵۰. و ساعت ۲۲:۵۵ (به وقت صنعا)، هواپیماهای آمریکایی و یک کشتی جنگی ائتلاف، پنج هواپیمای بدون سرنشین (پهپاد) تهاجمی نیروهای یمنی را در دریای سرخ سرنگون کردند.»

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرماندهی مرکزی نظامی آمریکا در منطقه موسوم به سنتکام در حساب کاربری مجازی خود در شبکه ایکس به جزئیات مقابله با حمله پهپادهای یمنی پرداخت.

در بیانیه سنتکام که مربوط به عملیات روز گذشته است، آمده است: «در ۲۷ فوریه، بین ساعت ۲۱:۵۰. و ساعت ۲۲:۵۵ (به وقت صنعا)، هواپیماهای آمریکایی و یک کشتی جنگی ائتلاف، پنج هواپیمای بدون سرنشین (پهپاد) تهاجمی نیروهای یمنی را در دریای سرخ سرنگون کردند.»

در ادامه این بیانیه افزوده شده است: «نیروهای سنتکام این پهپادها را که از مناطقی در یمن بلند شده بودند، شناسایی کردند و مشخص کردند که آنها تهدیدی قریب‌الوقوع برای کشتی‌های تجاری و نیروی دریایی آمریکا و کشتی‌های ائتلاف در منطقه هستند. این اقدامات از آزادی ناوبری محافظت می‌کند و آب‌های بین المللی را برای نیروی دریایی و کشتی‌های تجاری ایالات متحده ایمن تر و ایمن تر می‌کند.»

سنتکام جزئیات بیشتری از این عملیات را تشریح نکرد.

 

 

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما