شناسهٔ خبر: 65429876 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

یک نامزد انتخابات مجلس مطرح کرد:

کمک به معیشتِ کارگران از اهدافم است

یک نامزد انتخابات مجلس مطرح کرد: مریم باقری شادهی گفت: از مشکلات معیشتی و سایر مشکلات مطلع هستم و وظیفه خود می‌دانم برای حل مشکلات معیشتی، کمک به جوانی جمعیت، کمک به اشتغال جوانان تحصیلکرده بیکار، قشر کارگر و افزایشِ دستمزدِ آن‌ها، تخصیص تسهیلاتِ بیشتر به کارگران و پوشش بیمه‌ای بهتر و بیشتر، در صورتِ انتخاب، اقداماتِ لازم را برای مردم کشور انجام دهم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، مریم باقری شادهی (نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی)، در خصوص هدف خود از کاندیداتوری انتخاباتِ مجلس دوازدهم گفت: با استعانت از پروردگار متعال با هدف حل مشکلات مردم به عنوان نماینده قشر آسیب‌پذیر جامعه، به عنوان کاندیدا در این دور از انتخابات مجلس شرکت خواهم کرد. 

وی گفت: از مشکلات معیشتی و سایر مشکلات مطلع هستم و وظیفه خود می‌دانم برای حل مشکلات معیشتی، کمک به جوانی جمعیت، کمک به اشتغال جوانان تحصیلکرده بیکار، قشر کارگر و افزایشِ دستمزدِ آن‌ها، تخصیص تسهیلاتِ بیشتر به کارگران و پوشش بیمه‌ای بهتر و بیشتر، در صورتِ انتخاب، اقداماتِ لازم را برای مردم کشور انجام دهم و به پاس خون شهدای کشورم و برای سربلندی ایران قدمی هر چند کوچک به اندازه یک شهروند تهرانی بردارم و در حد توان به مردم شهرم و کشورم خدمت کنم. می‌خواهم گوش شنوای مشکلات مردم سرزمینم باشم و برای حل مشکلاتِ آن‌ها تلاش کنم. 

باقری در خصوص سوابق تحصیلی و کاری خود گفت: حافظ قرآن هستم و افتخارِ معلمی قرآن درالقرآن خانه کارگر و معلمی پیش دبستانی و مهد قرآن را دارم و به سمت استاد برتر دارالقرآن خانه کارگر رسیده‌ام. 

وی همچنین در خصوص سوابق تحصیلیِ خود گفت: کارشناس مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، کارشناس ارشد آموزش بهداشت و تحصیل در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه علامه، از جمله سوابق تحصیلیِ بنده است. 

باقری گفت: سمت‌هایی چون کارشناس امور بیمارستانِ بیمارستان ولیعصر، مشاور و کارشناس تلفنی بیماری کرونا در سامانه تلفنی ۴۰۳۰ را داشته‌ام. کارهای پژوهشی و همکاری در تالیف کتاب در دانشگاه تربیت مدرس از دیگر سوابقِ حرفه‌ای بنده است.

انتهای پیام/

نظر شما