شناسهٔ خبر: 65427171 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رفع تصرف بیش از ۴۱۰ هزار متر مربع از اراضی ملی خوزستان

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با اجرای احکام قطعی قضایی بیش از ۴۱۰ هزار مترمربع از اراضی ملی در استان رفع تصرف شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ فریدون عبادی گفت: در بهمن‌ماه، ۱۱ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در خوزستان به مساحت بیش از ۴۱۰ هزار و ۵۳۶ متر مربع به ارزش ۱۶ هزار میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال با اجرای احکام قطعی قضایی رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.
 
 
وی افزود: احکام قضایی قطعی با کار‌های حقوقی معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان دریافت و به فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان ارسال شده بود که بر این اساس با تلاش و همت کارکنان این فرماندهی و پشتیبانی عوامل انتظامی، اجرا و کار‌های لازم به عمل آمد.
 
 
سرهنگ عبادی ادامه داد: عوامل یگان حفاظت اراضی استان خوزستان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کند، همچنین به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و درصورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهد.
 
 
فرمانده یگان حفاظت اراضی خوزستان از همکاری مقام قضایی و همراهی مقامات انتظامی استان در مبارزه با زمین خواری و حفظ حقوق بیت المال تقدیر و تشکر کرد.
 
 
وی تلاش‌های یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی را در تعامل با اداره حقوقی در این مسیر مؤثر و پیشرو خواند و از دقت و تیزهوشی رؤسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها قدردانی به عمل آورد.
 
 
سرهنگ عبادی از شهروندان خواست تا مشاهدات خود را از موارد زمین خواری به شماره تماس ۱۶۵۶ (شماره ۴ رقمی یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن) اعلام کنند.

نظر شما