شناسهٔ خبر: 65423507 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

برتری استقلال مقابل سپاهان در نیمه نخست با سوپرگل روزبه

تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان در حساس‌ترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی خاتمه پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، تیم‌های استقلال و سپاهان در حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در یک روز سرد زمستانی و در ورزشگاه آزادی روبه‌روی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

قضاوت این بازی را «پیام حیدری» با کمک‌های «فرهاد مروجی» و «علیرضا مرادی» بر عهده دارند.

استقلال در شرایطی که با پنج امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان و البته دو بازی بیشتر در صدرجدول رده‌بندی قرار دارد در تهران به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز کامل مسابقه است تا جایگاهش را تثبیت کند.

سپاهان که با شکست در دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال عربستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا به لیگ برتر بازگشته، تلاش خواهد خواهد تا فاصله امتیازاتش را با رقیب اصلی کم کند، آنها می‌دانند سه امتیاز بازی امروز کمک زیادی به آنها خواهد کرد تا خود را در جمع مدعیان اصلی جام نگه دارند.

دقیقه ۴: پرتاپ بلند اوت دستی از سوی میلاد زکی‌پور در محوطه جریمه استقلال به دستان آرمین سهرابیان برخورد کرد که سپاهانی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما پیام حیدری دستور به ادامه بازی داد تا آنها برای لحظاتی به این تصمیم اعتراض داشته باشند.

دقیقه ۱۰: استقلال چسبیده به محوطه جریمه سپاهان صاحب ضربه خطا شد، مهدی مهدی‌پور پشت توپ ایستاد اما ضربه او جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه ۱۲: گوستاوو بلانگو بر اثر برخوردی که با سایوش یزدانی در محوطه جریمه سپاهان داشت سرنگون شد اما داور دستور به ادامه بازی داد، این بار بازیکنان و نیمکت نشینان استقلال اعتقاد به پنالتی داشته و اعتراض کردند.

دقیقه ۱۸: ضربه کاشته سپاهان که توسط رامین رضاییان مستقیم زده شد با واکنش سیدحسین حسینی راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۱: ارسال کرنر رضاییان را بلانکو دفع کرد و در برگشت نیز ضربه سر نورافکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: سانتر آرش رضاوند با ضربه سر رافائل سیلوا همراه شد اما سیاوش یزدانی ناقص توپ را دفع کرد و توپ در پشت محوطه جریمه سپاهان به روزبه چشمی رسید که این بازیکن با شوتی سرکش و دیدنی، دروازه پیام نیازمند را باز کرد.

دقیقه ۴۲: اشتباه وحشتناک صالح حردانی در محوطه جریمه استقلال این فرصت را در اختیار شهریار مغانلو قرار داد تا گلزنی کند اما ضربه پای چپ این بازیکن با خوش شانسی سیدحسین حسینی به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد.

نیمه نخست این بازی حساس با پیرزوزی یک بر صفر شاگردان جواد نکونام خاتمه پیدا کرد.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، امید نورافکن، برایان دابو، محمدجواد حسین‌نژاد ، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو

نظر شما