شناسهٔ خبر: 65415760 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یخ بستن درختان، معابر و خیابان‌ها در فریدونشهر

ماندگاری توده هوای سرد موجب یخ بستن درختان، معابر و خیابان‌ها در فریدونشهر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره هواشناسی شهرستان فریدونشهر با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۲ سانتی متر برف درفریدونشهر باریده است گفت: دمای امروز فریدونشهر ۹/۶ (شش و نه دهم) درجه زیر صفر است.
حسین خلجی مجموع بارش‌های سال زراعی جاری را ۲۰۲ و نیم میلیمتر اعلام کرد و افزود: بارش‌ها نسبت به مشابه سال زراعی گذشته ۴۵ درصد و نسبت به بلندمدت ۴۰ درصد کاهش داشته است.
رییس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان فریدونشهرنیز گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران تمام محور‌های اصلی و فرعی شهرستان باز است و به رانندگان توصیه می‌شود در محور‌های روستایی به علت لغزنده بودن راه‌ها با احتیاط و با زنجیر چرخ رفت و آمد کنند.
سعیدمحمدخانی افزود:گردنه کلوسه که راه ارتباطی ۸ روستا است با بیش از ۳۰ سانتی متر برف مسدود است و راهداران در تلاشند هرچه زودتر این گردنه بازگشایی شود.

یخ بستن درختان، معابر و خیابان‌ها در فریدونشهر یخ بستن درختان، معابر و خیابان‌ها در فریدونشهر یخ بستن درختان، معابر و خیابان‌ها در فریدونشهر یخ بستن درختان، معابر و خیابان‌ها در فریدونشهر یخ بستن درختان، معابر و خیابان‌ها در فریدونشهر یخ بستن درختان، معابر و خیابان‌ها در فریدونشهر یخ بستن درختان، معابر و خیابان‌ها در فریدونشهر یخ بستن درختان، معابر و خیابان‌ها در فریدونشهر یخ بستن درختان، معابر و خیابان‌ها در فریدونشهر

نظر شما