شناسهٔ خبر: 65413112 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری رویداد به نفع مردم در استان فارس

رویداد "به نفع مردم" ویژه نقش آفرینی گروه‌های جهادی در انتخابات توسط دانشجویان جهادگر بسیجی استان فارس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

حسین نگهداری مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در حاشیه فعالیت گروه جهادی دانشجویی نیریز اظهار داشت: گروه‌های جهادی و دانشجویان جهادگر بواسطه فعالیت‌های مستمر و ارتباط با بدنه مردمی و تجربه گفتگو و کار با مردم، جزئی از اثرگذارترین بخش بدنه تشکلی بسیج دانشجویی در عرصه انتخابات و بوده که نقش آفرینی آن‌ها در این مهم ضروری است.

او از برگزاری رویداد "به نفع مردم" در استان فارس ویژه نقش آفرینی گروه‌های جهادی در انتخابات خبر داد و افزود: میادین و اماکن پرتردد در محله‌های حاشیه نشین و روستا‌های هدف گروه‌های جهادی محل اجرای برنامه است.

مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه پویش به نفع مردم در مناطق حاشیه نشین شهر‌ها و کم برخوردار برگزار می‌شود اضافه کرد: با هدف شنیده شدن دغدغه‌های مردم و پاسخ نمایندگان و نامزد‌های انتخاباتی به مطالبات مردمی برگزار می‌شود.

نگهداری تصریح کرد: از نیمه دوم بهمن ماه سال جاری تاکنون ۳۶ گروه جهادی دانشجویی از استان فارس در راستای خدمت رسانی، تبیین گری و تبیین چهره به چهره به منظور امیدآفرینی، به مناطق کم برخوردار روستایی و حاشیه نشین شهری اعزام شدند.

نظر شما