شناسهٔ خبر: 65412240 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حزب اعتدال و توسعه تنها از یک نامزد در استان سمنان حمایت کرد

سمنان - ایرنا - حزب اعتدال و توسعه فهرست نامزدهای مورد حمایت خود را در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور اعلام کرد و در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان فقط نام یک نامزد به چشم می‌خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حزب اعتدال و توسعه با اعلام فهرست نامزدهای مطلوب خود، در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه، حمایت خود را از علی همتی اعلام کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

۶۸۱ شعبه اخذ رای در استان سمنان برای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی شده است که ۴۸۲ شعبه شهری و ۱۹۹ شعبه روستایی و ۵۳۸ شعبه ثابت و ۱۴۳ شعبه سیار است.

استان سمنان در چهار حوزه انتخابیه ۱۴۸ نامزد در معرض رای مردم دارد. در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه ۴۳ نفر شامل ۳۷ مرد و ۶ خانم، در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی ۴۴ نفر شامل ۳۶ آقا و هشت خانم، در حوزه انتخابیه دامغان ۳۴ نفر شامل ۲۹ آقا و پنج خانم و در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان ۲۷ نفر شامل ۲۴ آقا و سه خانم نامزدها را تشکیل می‌دهند.

نظر شما