شناسهٔ خبر: 65410344 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مسکو:نمی‌گذاریم اسراییل قتل مردم غزه را مبارزه با تروریسم جا بزند

مهر

دیپلمات ارشد روس تأکید کرد که رژیم صهیونیستی و اوکراین علیه بشریت و حقوق بشردوستانه بین‌المللی در حال جنگ هستند و کشتار مردم را «مبارزه با تروریسم» جا می‌زنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تأکید کر که اسراییل اوکراین در حال نبرد علیه بشریت و حقوق بشردوستانه بین المللی هستند.

وی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اوکراین و اسراییل قطعاً در حال نبرد یکسان هستند - علیه بشریت و قوانین بشردوستانه بین المللی!

وی در ادامه تشریح کرد: ما به همراه سازمان ملل متحد در برابر تلاش‌های اسراییل برای نشان دادن کشتار غیرنظامیان در غزه که نقض آشکار قوانین بین‌المللی بشردوستانه است، به عنوان مبارزه با تروریست‌ها مقاومت خواهیم کرد. همانطور که اوکراین تلاش می‌کرد تا کشتار ۱۰ ساله غیرنظامیان در دونباس را این‌گونه نمایش دهد، تلاشی که در نهایت از طرف دیوان بین المللی دادگستری رد شد.

پولیانسکی با اشاره به اظهارات اخیر گیلاد اردان، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل که که عملیات نظامی روسیه در اوکراین را با حمله مقاومت فلسطین علیه اسراییل مقایسه کرد نوشت: هذیان ادامه دارد... یک هفته پیش از نماینده اسراییل شنیدیم که «سازمان ملل متحد حماس است»، امروز می‌گوید «روسیه، حماس است.»

نظر شما