شناسهٔ خبر: 65404342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وزیر کشور: دست‌اندرکاران انتخابات باید از هر رأی به عنوان حق‌الناس پاسداری کنند

وزیر کشور خطاب به دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات با تأکید بر لزوم امانتداری گفت: دست‌اندرکاران باید از هر رأی به عنوان حق‌الناس پاسداری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، احمد وحیدی وزیر کشور در همایش بزرگ دست‌اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: در ۴۵ سال پر افتخار جمهوری اسلامی، بازیگر اصلی حماسه‌ها مردم ما هستند که این امانت را بر دوش کشیده‌اند.
وی با بیان اینکه امروز در یک نقطه جدید و فصل نویی از انقلاب قرار داریم، گفت: در گام دوم انقلاب، باید با همبستگی و همدلی انقلاب را به نتایج و اهداف بلند خود برسانیم.
وحیدی افزود: حضور آگاهانه و پرشور مردم در روز انتخابات و در پای صندوق‌های رای اقتدار ملت ایران را به نمایش خواهد گذاشت.
وزیر کشور با بیان اینکه امروز بزنگاه شناخت دوست از دشمن است، اضافه کرد: بزرگترین نقطه قوت ملت ما همواره همین بوده که خیلی خوب دوست را از دشمن تشخیص می‌دهد.
وی خطاب به دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات با تأکید بر لزوم امانتداری گفت: دست‌اندرکاران باید از هر رأی به عنوان حق‌الناس پاسداری کنند. مسئولیت مهمی بر عهده شما گذاشته شده است و باید بتوانید یک انتخابات در نهایت سلامت و امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار کنید.
وزیر کشور در پایان با بیان اینکه کشور ما رو به رشد است و حرف کسانی که یأس‌آفرینی می‌کنند را نباید گوش کرد، گفت: درست است که در بحث معیشت مردم اشکال وجود دارد، اما نباید این مسئله معیشت بر همه کار‌های بزرگ دیگری که در کشور انجام می‌شود، سایه بیفکند.
امروز همچنین با حضور وزیر کشور موزه اسناد دانشگاه شیراز در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد این دانشگاه به بهره برد اری رسید.
دکتر موذنی، رییس دانشگاه شیراز گفت: کتابخانه مرکزی این دانشگاه با ۱۱ هزار مترمربع زیر بنا و بیش از ۳۰۰ هزار جلد کتاب، بزرگترین مجموعه کتابخانه دانشگاهی در کشور است.
وی افزود: وجود نسخ خطی، چاپ سنگی و سربی، آرشیو نشریات و مجلات و عکس‌های تاریخی و ... از ویژگی‌های این کتابخانه است.
رییس دانشگاه شیراز گفت: امروز موزه اسناد دانشگاه شیراز در فضایی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و با صرف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و مجموعه‌ای از آثار موجود در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد این دانشگاه را در معرض دید علاقمندان قرار داده است.
استاندار فارس هم در این مراسم موزه اسناد دانشگاه شیراز را گنجینه گرانبهای دارالعلم ایران اسلامی و جهان اسلام برشمرد و گفت: این سرمایه ارزشمند مادامی که در دانشگاه تجمیع شود واجد ارزش چند برابری است.
محمد هادی ایمانیه از راه اندازی این مجموعه ارزشمند در دانشگاه تقدیر کرد و گفت: علم، دانش، کتاب، کتابخانه و خیرین جایگاه ویژه‌ای دارند.
وی از خیرین و پیشتازان این عرصه بنام جهادگران و مجاهدان عرصه تاریخ و فرهنگ جهان اسلام نام برد و از همکاری آنان و اساتید و دانشمندان این مرکز، برای تقویت و توسعه این امکان که سبب ماندگاری گذشته ایران عزیز می‌شود تقدیر کرد.

وزیر کشور: دست‌اندرکاران انتخابات باید از هر رأی به عنوان حق‌الناس پاسداری کنند وزیر کشور: دست‌اندرکاران انتخابات باید از هر رأی به عنوان حق‌الناس پاسداری کنند وزیر کشور: دست‌اندرکاران انتخابات باید از هر رأی به عنوان حق‌الناس پاسداری کنند وزیر کشور: دست‌اندرکاران انتخابات باید از هر رأی به عنوان حق‌الناس پاسداری کنند

نظر شما