شناسهٔ خبر: 65402715 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

مدیر آکادمی تیم فوتبال تراکتور از حمله ۱۲ نفر با انواع سلاح سرد به کاروان تیم امید تراکتور در کرمانشاه خبر داد.

حمله با سلاح سرد به کاروان تیم امید تراکتور در کرمانشاه + عکس و فیلم

حمله با سلاح سرد به کاروان تیم امید تراکتور در کرمانشاه + عکس و فیلم

صاحب‌خبر -

کاظم محمودی مدیر آکادمی تیم فوتبال تراکتور گفت: کاروان تیم امید تراکتور که برای دیدار با تیم بعثت عازم کرمانشاه شده بود، در ورودی استادیوم مورد هجوم وحشیانه افراد ناشناس قرار گرفت؛ به طوری که حدود ۱۲ نفر با انواع سلاح سرد به اعضای تیم تراکتور حمله‌ور شدند.

او ادامه داد: این افراد پس از ضرب و شتم شدید اعضای تیم تراکتور، وسایل شخصی، لباس بازی و کفش‌های بازیکنان را به سرقت برده و متواری شده‌اند.

مدیر آکادمی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: متاسفانه عوامل انتظامی در زمان وقوع حادثه حضور نداشتند و حتی عوامل هیات فوتبال کرمانشاه نیز در ورزشگاه غایب بودند.

محمودی گفت: با توجه به شدت جراحات، چهار بازیکن تیم به نام‌های مهدی جعفرپور، امیرعلی نیک‌مهر، مهدی عباسی و سوران کریم‌زاده با آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌شوند.

مدیر آکادمی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه ناظر بازی به همراه نیروی انتظامی در حال تهیه گزارش برای ارسال به فدراسیون فوتبال است، تاکید کرد: شرایط برای برگزاری این دیدار مهیا نبوده و خسارات وارده به اتوبوس تراکتور نیز به حدی بوده که امکان استفاده از آن ممکن نیست و مسئولان تیم در حال تدارک اتوبوس دیگری هستند تا کاروان تراکتور به تبریز بازگردد.

حمله به اعضای کاروان تیم امید تراکتور در کرمانشاه

حمله به اعضای کاروان تیم امید تراکتور در کرمانشاه

نظر شما